AlgoCloud - Telefonie (UC)

AlgoCloud - Telefonie (UC)

Ať jsou vaši zaměstnanci snadněji dosažitelní!

Ale tak, aniž byste museli pořizovat a platit potřebnou technologii, prostě jen využívejte všechny výhody, které vám telefonie jako taková přináší. Bez obav. S maximálním pohodlím.
Z AlgoCloudu.

Co získáte?

  • plnou dosažitelnost a mobilitu zaměstnanců, zvýšíte tím spokojenost zákazníků
  • agregovanou presenci z více komunikačních zdrojů s možností uživatelského nastavení
  • dostupnost logů volání napříč více komunikačními zařízeními uživatele
  • dostupnost podnikových adresářů odkudkoliv
  • možnost integrace do standardních kancelářských SW nástrojů i do podnikových aplikací řešených na míru
  • možnost pořádání konferencí

Co vám k tomu nabízíme?

  • stolní telefony pro kanceláře a stolní telefony s VPN firmwarem pro práci z domova
  • softwarové IP telefony k instalaci na PC uživatelů – umožňují použití jako běžný IP telefon, navíc může těžit z výhod klientské aplikace, např. v podobě integrace s emailovým klientem, podnikovým CRM systémem apod.
  • funkcionalitu Extension To Cellular – k vedení příchozího hovoru současně na mobilní telefon uživatele
  • systémy hlasové pošty – pro zanechání hlasové zprávy ve schránce volaného uživatele
  • konferenční systémy – pro pořádání či plánovaných konferencí
  • aplikace s tenkým nebo tlustým klientem pro podporu komunikace v podobě hlasových hovorů, tak i video hovorů, s možností instant messaging a podpory konferencí
  • systém s webově založeným klientem s funkcemi softwarového telefonu - podnikové služby jsou tak pro zaměstnance přístupné z jakéhokoli počítače s připojením k internetu bez nutnosti instalace, a to nejen volání, ale i podnikové adresáře, logy volání na/z telefonů uživatele
  • integraci telekomunikačních systémů s dalšími komunikačními systémy společnosti na úrovni kontaktů nebo Click-To-Dial funkcionality – integrace s MS Exchange, integrace s CRM společnosti, integrace s LDAP aj.
  • funcionalitu presence na implementovaných řešeních – volající získá informaci o dostupnosti volaného, o preferenci multimediálního kontaktu, a to napříč více řešeními, tzn. je podporována agregovaná presence z více zdrojů (stolní telefon, mobilní/wireless telefon, podniková aplikace, sociální sítě…)

Kontaktujte nás:




Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

volejte nonstop +420 225 006 555

Copyright © 2017 - Algotech a.s. - all rights reserved - Tvorba www stránek