Kontaktní centra

Kontaktní centra

Kontaktní centrum zabezpečuje odbavení vysokého počtu telefonních hovorů či dalších kontaktů. Je prostředkem k zajištění maximální spokojenosti klientů, k omezení nákladů a/nebo k vytvoření zisku. S nárůstem použití dalších komunikačních prostředků se z call center zaměřených pouze na hlasovou komunikaci stalo standardem kontaktní centrum, které podporuje další komunikační kanály a umožňuje klientům zvolit si preferovanou metodu komunikace (hlas, e-mail, SMS, instant messaging, web).

Nabízíme 2 typy kontaktních center:

  • Kontaktní centrum AlgoCC – je integrované řešení kontaktního centra vyvinuté společností Algotech, které zajišťuje kompletní sadu funkcí pro interakci s klienty, klade důraz na jednoduchost implementace a provozu (SaaS) a poskytuje intuitivní uživatelské rozhraní.
  • Kontaktní centrum Avaya – spolupracujeme s předním světovým producentem telekomunikačních technologií k zajištění komplexních řešení kontaktního centra, samoobslužných služeb a vedení odchozích kampaní.

Pro vaše kontaktní centrum vám můžeme nabídnout produkty a nástroje pro:

  • automatické zpracování a směrování příchozích volání, e-mailu, SMS
  • automatizovanou obsluhu hovorů a samoobslužné hlasové systémy
  • vedení odchozích volání a/nebo textových kampaní
  • správu a řízení provozu kontaktního centra
  • měření efektivity zpracování příchozích či odchozích požadavků (reporting, feedback)
  • zajištění efektivity a kvality práce kontaktního centra (nahrávání, QM)

Vše upravíme podle Vašich potřeb nebo vyvineme vlastní řešení přímo na míru:

  • konzultační a analytické služby
  • návrh řešení a realizace nových kontaktních center
  • upgrade, rozšíření a úpravy stávajících kontaktních center pro zvýšení kapacity a efektivity
  • realizace backup systémů a recovery center k zajištění vysoké dostupnosti služeb kontaktního centra
  • integrace s CRM nebo jinými informačními systémy zákazníka
  • vývoj aplikací pro interaktivní hlasové systémy, administrace outbound/inbound kampaní, tvorba reportů, přizpůsobení řešení zákazníkovi
  • podpora provozu a servis kontaktních center v režimu 24/7
  • základní zaškolení i pokročilejší školení pro práci s dodávanými řešeními

Výhody námi nabízených produktů a služeb:

  • spokojenost Vašich klientů
  • možnost komunikace s klientem napříč více kanály
  • vyšší efektivita při zpracování interakce (klient je směrován na odpovídajícího operátora s danou znalostí)
  • možnost definice více dovedností pro jednotlivého operátora, blendování operátora mezi různými typy příchozích a odchozích interakcí jako je hlas, e-mail, text
  • maximální dostupnost, jednotlivé komponenty je možné implementovat v High Availability architektuře nebo duplikovat pro potřeby zálohy

Kontaktujte nás:




Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

volejte nonstop +420 225 006 555

Copyright © 2017 - Algotech a.s. - all rights reserved - Tvorba www stránek