Kontaktní centrum AlgoCC

Kontaktní centrum AlgoCC

Cloudové řešení AlgoCC je zárukou kompletní funkcionality kontaktního centra, včetně automatické distribuce kontaktů z jakéhokoli směru (hlas, email, různé chaty, web kolaborace nebo sociální sítě). Z pohledu agenta/operátora dáváme důraz na tzv. “Customer journey”, což je vlastnost, která nás odlišuje a přináší velký užitek.

Naše řešení provozované na platformě AlgoCloud je to nejlepší co můžete na trhu najít, protože je vytvořeno nadšenci do této oblasti, kteří jsou posedlí jeho neustálým zlepšováním.

Pro toho, kdo hledá jednoduchost

Jako náš klient nemusíte řešit návrhy, implementaci ani správu. Vše zařídíme, stejně jako přinášíme jistotu odpovědnosti za dodané řešení, včetně technické podpory uživatelům. Umíme se přizpůsobit vašim potřebám a požadavkům, díky čemuž lze kontaktní centrum AlgoCC rozšiřovat o další funkce, komunikační kanály, ale i operátory či lokality.

Kompletní kontaktní centrum včetně veškerých aplikací je umístěno v našem špičkovém datovém centru. Díky tomu stačí na straně společnosti pouhá instalace operátorské aplikace.

Špičkový monitoring, funkce i kvalita

Díky zkušenostem od operátorů, supervizorů i managementu dokážeme nabídnout naše řešení každému, kdo hledá to nejlepší na trhu. Umíme se přizpůsobit vašim potřebám a veškerou komunikaci maximálně zefektivnit. K tomu využíváme komponenty a funkce, které nám umožní:

  • Zvolit metodu preferované komunikace a její jednotnou obsluhu
  • Zobrazit kompletní historii klienta napříč všemi komunikačními kanály
  • Mít k dispozici reporting provozu, stejně jako nahrávky jednotlivých hovorů
  • Realizovat zpětné zavolání v rámci metody Callback, i webové funkce Click2Call
  • Vytvořit propracované kampaně pro oslovení nejen stávajících klientů

Jednoduché a přitom efektivní rozhraní

Aplikace AlgoCC je založena na maximální jednoduchosti, díky které lze efektivně využít pracovní plochu počítače. Intuitivní ovládání a snadné získávání potřebných informací a dat umožní operátorům nejen rychlé, ale i plnohodnotné vyřízení požadavků jednotlivých klientů. Naše propracované rozhraní přináší možnosti, jako je:

  • Nastavení dostupnosti operátora pro obsluhu kontaktů
  • Zahájení, ukončení, podržení nebo přepojení hovoru
  • Zobrazení seznamu klientů s možností telefonického i emailového kontaktu

Díky propracovanému reportingu můžeme dokonale monitorovat provoz i aktivity kontaktního centra, čímž lze v budoucnu dosahovat ještě lepších výsledků v souvislosti s očekáváním našich klientů.

Proč zvolit AlgoCC?

  • Ergonomie – jednoduché a efektivní využití všech dostupných informací, přehled o klientech, přívětivé prostředí i intuitivní ovládání.
  • Integrace – snadné propojení s vašimi systémy, zobrazení požadovaných dat i dostupnost v režimu 24 x 7 x 365.
  • Stabilita – řešení špičkových dodavatelů Avaya a NICE, důraz na bezpečnostní standardy, využívání systémů technologických partnerů Hewlett-Packard 3PAR, VMWare či Microsoft Hyper-V.
  • Reporting – vestavěný reporting s možností zjištění aktuálního stavu i vyhodnocení historických dat spojených s jakýmkoliv provozem kontaktního centra.
  • Modularita – efektivní provádění změn v systému, v logice fungování i v jednotlivých procesech na bázi předem definovaných událostí.

Kontaktujte nás:




Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

volejte nonstop +420 225 006 555

Copyright © 2017 - Algotech a.s. - all rights reserved - Tvorba www stránek