Nahrávání a WFO

Nahrávání a WFO

Řešení "Nahrávání a WFO" systém od společnosti NICE Systems obsahuje širokou škálu produktů pro bezpečné nahrávání, uchování a zpracování zákaznických interakcí a zvyšování kvality poskytovaných služeb. Nabízené portfolio v oblasti záznamových systémů zahrnuje produkty pro nahrávání hovorů a obrazovek, uchování v souladu s regulacemi a legislativními požadavky, jejich analýzu a využití získaných informací při řízení kvality. Řízení a plánování lidských zdrojů přináší řešení WFO (workforce optimization), které efektivně využívá znalostí a dovedností, zahrnuje funkcionalitu pro plánování a evidenci zaměstnanců i nástroje pro optimalizaci procesů. NICE produkty se nezaměřují pouze na kontaktní centra, ale přináší i nástroje pro back office oddělení - poskytují podporu pro řízení a zvyšování kvality back office, pro zlepšení procesů a zvýšení jejich úrovně.

  • Bezpečné nahrávání a uchování zákaznických interakcí
  • Minimalizace hrozeb a rizik spojených se zákaznickými interakcemi
  • Dosažení maximální produktivity obsluhy kontaktního centra
  • Zvýšení efektivity a kvality služeb a zvyšování spokojenosti zákazníků

Návyky zákazníků kontaktních center se mění a s tím roste tlak na způsob obsluhy kontaktů, zvyšování kvality a efektivity. Velkým pomocníkem se stávají WFO (Workforce Optimization) systémy, které vycházejí primárně ze systémů pro záznam hovorů a rozšiřují je o široké spektrum nadstavbových nástrojů. Možnost nahrávat veškerou komunikaci se zákazníkem je tak podstatnou otázkou pro stále více organizací. Nadstavba v podobě funkcionality Quality Management funkcí se stává standardní výbavou úspěšného kontaktního centra.

Řešení poskytne vašemu kontaktnímu centru výbavu, která vám pomůže porozumět potřebám zákazníků a umožní osobní přístup ke každému z nich. Přináší bezpečné nahrávání, uchování a zpracování zákaznických interakcí v souladu s regulacemi a legislativními požadavky a nabízí širokou škálu nástrojů pro zvyšování kvality poskytovaných služeb:

Výhody

  • Zvyšování efektivity a kvality služeb
  • Dosažení maximální produktivity obsluhy kontaktního centra – zvýšení produktivity agentů i vedoucích pracovníků
  • Automatizace procesu, redukce administrativy – automatizace manuálních procesů, snížení času stráveného administrativními záležitostmi
  • Snížení nákladů – kvalitní předpověď zatížení kontaktního centra a související plánování agentů, jednodušší proces ověřování, menší čas a úsilí k ověření zákazníka, minimalizace nákladů na pracovní síly
  • Úspora času – snížení průměrného času na vyřízení hovoru a ověření zákazníka
  • Zvýšení spokojenosti zákazníků – zkrácení čekací doby, nerušící ověření identity, přiřazení agenta s adekvátními dovednostmi, rychlé vyřešení požadavku v průběhu první interakce, vyšší úroveň poskytovaných služeb
  • Bezpečné zacházení s citlivými informacemi - ochrana zákazníků před krádeží identity, dodržení norem a legislativních požadavků (například PCI DSS)
  • Minimalizace hrozeb a rizik spojených se zákaznickými interakcemi – zlepšuje zabezpečení pro legitimní zákazníky, odepírá přístup podvodným volajícím
  • Cílená prodejní kampaň – identifikace prodejní příležitosti analýzou profilu a způsobilosti zákazníka
  • Podpora tradičních i nových komunikačních kanálů 

Klíčové vlastnosti a funkce

  • Kontrola soukromí – zabraňuje nahrávání částí interakcí, které obsahují citlivá autentizační data
  • Nástroje pro kontrolu přístupu operátorů
  • Vícevrstvý návrh řešení – odděluje data a funkční elementy do zóny s kontrolovaným přístupem
  • End-to-End multimediální šifrování
  • Analýza interakcí v reálném čase
  • Měření KPI (průměrná doba hovoru, přepojování hovoru, spokojenost zákazníka)
  • Pokyny pro agenta na jeho obrazovku
  • Konsolidace dat z více aplikací do jednoho okna
  • Relevantní dril-down informace přístupné jedním kliknutím myši
  • Konfigurace business pravidel na základě business úkolů organizace
  • Flexibilní plánovací nástroje
  • Analýza času stráveného jednotlivými desktop procesy

Jednotlivé produkty:

Kontaktujte nás:




Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

volejte nonstop +420 225 006 555

Copyright © 2017 - Algotech a.s. - all rights reserved - Tvorba www stránek