Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

KONZULTANT/KA ERP SYSTÉMU – finance/účetnictví

Algotech, a.s. je česká, renomovaná IT společnost se sídlem v Praze – Karlíně. Společnost Algotech, a.s. působí na českém trhu více než 20 let a v současnosti máme přibližně 100 zaměstnanců, především na technických pozicích.  Algotech, a.s. je dnes partnerem a preferovaným dodavatelem IT řešení v řadě významných firem nejen v ČR, ale i ve světě. Za postavení, kterého společnost na trhu dosáhla, vděčí zejména naprosté spolehlivosti a kvalitě poskytovaných služeb a dodávaných produktů, podložených dlouhodobě stabilními týmy, důsledně dodržovanou metodikou a firemní kulturou zaměřenou jak na zaměstnance, tak i a na potřeby a spokojenost zákazníků.

 

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni!

JAKÉ ZNALOSTI UVÍTÁME A OCENÍME?

  • konzultantská znalost některého ERP systému používaného v ČR (Helios, K2, Pohoda apod.) velmi vítaná nebo v ideálním případě zkušenost/znalost Oracle JD Edwards EnterpriseOne
  • pokročilá znalost účetnictví a financí dle českých standardů
  • praxe s podnikovými informačními systémy v oblasti účetnictví a financí (u nás budete na "druhé straně" v pozici konzultanta), a proto jsou potřeba i:
  • analytické a konzultační schopnosti, komunikativnost
  • angličtina pokročilá (máme i zahraniční zákazníky)
  • schopnost a chuť učit se - např. se v krátkém čase naučit pracovat se softwarovou aplikací
  • aktivní řidič, sk. B - občas je potřeba jet k zákazníkovi (cca 1-2 měsíčně)

Co bude Vaší hlavní náplní práce?

 

Implementace komplexního ERP informačního systému se specializací na oblast účetnictví a financí; poskytování poradenství a podpora stávajících uživatelů ERP IS v oblasti účetnictví a financí, tj.:

  • školení zákazníků na standardní funkce modulu financí ERP systému
  • návrhy řešení procesů v oblasti účetnictví a financí
  • doporučení optimálního využití aplikace pro pokrytí podnikových procesů a funkcí
  • analýza a návrh úprav aplikace podle požadavků zákazníka
  • importy účetních a finančních dat do ERP systému

Co můžeme nabídnout my?

Zajímavou práci v české IT firmě se stabilním zázemím, která sleduje trendy a novinky ve světě informačních a komunikačních technologií. Možnost učit se a zdokonalovat se od špičkových odborníků - kolegů v oboru a kariérně růst. Slušné finanční ohodnocení. Příjemné a nápomocné kolegy. Aktivní účast na zajímavých projektech nejen u významných korporátních zákazníků. 25 dnů dovolené, pružnou pracovní dobu, možnost home office, služební telefon, notebook, stravenky. občerstvení na pracovišti a další příjemné benefity.

Pro nastartování spolupráce uzavřeme pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok a v případě oboustranné spokojenosti rádi smlouvu prodloužíme na dobu neurčitou.

Máme moderní a hezké pracoviště v Praze – Karlíně – Futurama Business Park (vedle stanice metra „Invalidovna“).

[ zpět ]
V případě vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici nám prosím zašlete váš strukturovaný profesní životopis na: jobs@algotech.cz
Jitka Kalenská
Jitka Kalenská, HR manažer
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2021 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek