Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

Konzultant ERP systému – finance/účetnictví

Hledáte perspektivní práci v české firmě?  

Vyznáte se v účetnictví a financích a máte praxi s podnikovými informačními systémy?  

Tak to možná hledáme právě vás! 
 

Do našeho týmu v Praze přijmeme kolegu/kolegyni na pracovní pozici Konzultanta ERP systému se zaměřením na finance a účetnictví. 

 

V Algotechu dodáváme služby na špičkové úrovni, proto spolupracujeme i s velkými klienty jako Toyoda Gosei nebo Český rozhlas. Provozujeme vlastní datové centrum v České republice a poskytujeme klientům jedinečný servis. 

Díky více než 25 letům na trhu jsme dnes partnerem a preferovaným dodavatelem IT řešení v řadě významných firem nejen v ČR, ale i ve světě. 

Hledáme někoho, kdo má:

  • znalost účetnictví a financí v souladu se zákony ČR  
  • praxi s podnikovými informačními systémy v oblasti účetnictví a financí  
  • znalost anglického jazyka (prezentace a školení v angličtině)  
  • analytické a konzultační schopnosti – konzultace se zákazníky na denní bázi   

Výhodou je: 

  • znalost SQL dotazovacího jazyka  
  • konzultantská znalost některého ERP systému používaného v ČR – SAP, Microsoft, Helios, K2, Pohoda, nebo v ideálním případě Oracle JD Edwards EnterpriseOne  
  • znalost účtování dle mezinárodních účetních standardů (IFRS, GAAP)  

Co bude hlavní náplní vaší práce?  

  • implementace komplexního informačního ERP systému se specializací na oblast účetnictví a financí 
  • poskytování poradenství a podpora stávajících uživatelů ERP v oblasti účetnictví a financí 
  • školení zákazníků o standardních funkcích modulu financí ERP systému  
  • návrhy řešení procesů v oblasti účetnictví a financí  
  • doporučení optimálního využití aplikace pro pokrytí podnikových procesů a funkcí  
  • analýza a návrh úprav aplikace podle požadavků zákazníka  
  • importy účetních a finančních dat do ERP systému  

Co vám na oplátku nabízíme my?  

  • zajímavou práci ve firmě, která sleduje trendy a novinky ve světě informačních a komunikačních technologií 
  • možnost učit se od špičkových odborníků v oboru a kariérně růst 
  • slušné finanční ohodnocení 
  • aktivní účast na zajímavých projektech, nejen u významných korporátních zákazníků 
  • 25 dnů dovolené 
  • pružnou pracovní dobu s možností home office 
  • služební telefon, notebook, stravenky a další příjemné firemní benefity 

Pro nastartování spolupráce s vámi uzavřeme pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok a v případě oboustranné spokojenosti ji rádi prodloužíme na dobu neurčitou.  

 

Kdy a kam můžete nastoupit? 

Pracovat budete v moderním pracovišti v Praze – Karlíně, konkrétně ve Futurama Business Park (vedle stanice metra „Invalidovna“).  

Nástup je možný ihned, nebo dle domluvy.  

Pokud vás pozice zaujala, neváhejte nám poslat strukturovaný profesní životopis na jobs@algotech.cz a naši personalisté se vám obratem ozvou. 

[ zpět ]

Nenašli jste pozici, která by vás zajímala?

V Algotechu vždy máme místo pro lidi, kterým záleží na kvalitě odvedené práce a na spokojenosti zákazníka. Skvěle k nám zapadnou profesionálové, kteří se nehroutí při první překážce a radují se z vlastních i týmových úspěchů, umí spolupracovat, ale mají i vlastní úsudek, chuť učit se od služebně starších kolegů, a přitom projevit svou invenci. Pokud jste ještě k tomu navíc prima parťák, pošlete nám svůj životopis na jobs@algotech.cz, nebo vyplňte kontaktní formulář, a třeba pro vás tu pravou pozici najdeme.
Jitka Kalenská
Jitka Kalenská, HR manažer
Udělejte první krok do Algotechu
Vyplňte své údaje do formuláře a nezapomeňte k nim připojit svůj životopis. Těšíme se, až vás poznáme!
Ujistěte se, že nahráváte svůj životopis ve formátu PDF.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2022 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - cookies