Konzultant ERP systému – finance/účetnictví
Hledáte perspektivní práci v české firmě?
Vyznáte se v účetnictví a financích a máte praxi s podnikovými informačními systémy?
Tak to možná hledáme právě vás!
Do našeho týmu v Praze přijmeme kolegu/kolegyni na pracovní pozici Konzultanta ERP systému se zaměřením na finance a účetnictví.
V Algotechu dodáváme služby na špičkové úrovni, proto spolupracujeme i s velkými klienty jako Toyoda Gosei nebo Český rozhlas. Provozujeme vlastní datové centrum v České republice a poskytujeme klientům jedinečný servis.
Díky více než 25 letům na trhu jsme dnes partnerem a preferovaným dodavatelem IT řešení v řadě významných firem nejen v ČR, ale i ve světě.

Hledáme někoho, kdo má:
- znalost účetnictví a financí v souladu se zákony ČR
- praxi s podnikovými informačními systémy v oblasti účetnictví a financí
- znalost anglického jazyka (prezentace a školení v angličtině)
- analytické a konzultační schopnosti – konzultace se zákazníky na denní bázi
Výhodou je:
- znalost SQL dotazovacího jazyka
- konzultantská znalost některého ERP systému používaného v ČR – SAP, Microsoft, Helios, K2, Pohoda, nebo v ideálním případě Oracle JD Edwards EnterpriseOne
- znalost účtování dle mezinárodních účetních standardů (IFRS, GAAP)

Co bude hlavní náplní vaší práce?
- implementace komplexního informačního ERP systému se specializací na oblast účetnictví a financí
- poskytování poradenství a podpora stávajících uživatelů ERP v oblasti účetnictví a financí
- školení zákazníků o standardních funkcích modulu financí ERP systému
- návrhy řešení procesů v oblasti účetnictví a financí
- doporučení optimálního využití aplikace pro pokrytí podnikových procesů a funkcí
- analýza a návrh úprav aplikace podle požadavků zákazníka
- importy účetních a finančních dat do ERP systému
Co vám na oplátku nabízíme my?
- zajímavou práci ve firmě, která sleduje trendy a novinky ve světě informačních a komunikačních technologií
- možnost učit se od špičkových odborníků v oboru a kariérně růst
- slušné finanční ohodnocení
- aktivní účast na zajímavých projektech, nejen u významných korporátních zákazníků
- 25 dnů dovolené
- pružnou pracovní dobu s možností home office
- služební telefon, notebook, stravenky a další příjemné firemní benefity
Pro nastartování spolupráce s vámi uzavřeme pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok a v případě oboustranné spokojenosti ji rádi prodloužíme na dobu neurčitou.
Kdy a kam můžete nastoupit?
Pracovat budete v moderním pracovišti v Praze – Karlíně, konkrétně ve Futurama Business Park (vedle stanice metra „Invalidovna“).
Nástup je možný ihned, nebo dle domluvy.
Pokud vás pozice zaujala, neváhejte nám poslat strukturovaný profesní životopis na jobs@algotech.cz a naši personalisté se vám obratem ozvou.