Algotech pomáhá zlepšovat reporting call centra KB

V rámci projektu Call Center Reporting pomáhá Algotech v Komerční bance zlepšit oblast operativního reportingu pro řízení všech služeb poskytovaných call centrem. Cílem je využití dlouholetých zkušeností Algotechu s řízením CC služeb, metodiky zpracování reportingu a vzájemné spolupráce s call centrem KB pro další zvýšení efektivity a sjednocení pohledu na všechna potřebná data k podpoře řízení provozu.   

První fáze projektu umožnila využít integrace na ostatní interní systémy banky. Zaměstnanci i management call centra tak mají k dispozici informace pro rychlé rozhodování v rámci operativního řízení provozu na jednom místě, ve strukturované a přehledné formě.

Druhá fáze projektu se zaměřuje na obohacení o nové zdroje dat, jako je aktualizovaný automatický hlasový systém Avaya Aura Experience Portál nebo data o směrování hovorů v pobočkové síti KB.

[ zpět ]
volejte nonstop +420 225 006 555

Copyright © 2019 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek