Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

AlgoCC je výkonným motorem pro call centrum ATODY

Společnost ATODA Telemarketing, spol. s r.o. je českou společností, kterou založili lidé, kteří se již dlouhou dobu pohybují v oblasti kontaktních center (tzv. call center). Cílem je nabízet zákazníkům kvalitní, profesionální služby založené na individuálním řešení, respektující veškerá specifika zákazníka. Dnes již rozsáhlý tým profesionálů a telemarketingových specialistů klade důraz na kvalitu a komplexnost nabízeného řešení při zachování příznivého poměru cena / nabízené řešení.

ATODA patří mezi největší firmy v ČR působící v oblasti outsourcingu služeb call center. Od roku 2005 poskytuje profesionální služby založené na individuálním řešení. Poskytujeme služby call centra, back office, služby obchodníků a také školení, při kterých radíme s profesním růstem zaměstnanců.

Kontaktní centrum společnosti ATODA se specializuje především na služby v oblasti aktivního telemarketingu, ale obsluhuje i příchozí infolinky a poskytuje i rozsáhlé služby v oblasti outsourcingu backofficu a dalších oblastí. Do hlavní obchodní činnosti kontaktního centra je zapojeno více než 300 agentů, kteří využívají telekomunikační řešení provozované na více lokalitách v ČR a centrálně poskytované z AlgoCloudu formou služby. Centrální správa, řízení a podpora telekomunikačního řešení probíhá v cloudu společnosti Algotech a stojí na základech Avaya komunikační platformy s AlgoCC řešením pro kontaktní centrum. AlgoCC řešení tvoří základ pro hlavní činnost společnosti ATODA. Telekomunikační řešení je zároveň silně integrováno se systémem nahrávání hovorů a CRM Hoda.
Významnou součástí implementovaného systému pro provoz kontaktního centra je Dialer, komponenta určená pro automatické vytáčení odchozích hovorů v různých režimech práce agentů tak, aby byla umožněna maximální efektivita využití času a dovolatelnost zákazníků.

Atoda využívá řešení implementované a spravované společností Algotech již od svého vzniku v roce 2005. Flexibilní systém cloudové služby spolu s otevřeným řešením AlgoCC umožňuje přechod na distribuované řešení do více lokalit (jejich rozšiřování), přechod na home-office řešení nebo naopak rozšiřování služeb ve vybrané lokalitě.

Pro zákazníka řešíme formou služeb následující oblasti:

Telekomunikační systém dostupný pro kontaktní centrum, administrativní pracovníky back office, ale i další pracovníky např. v oblasti Atoda Medical.

Systém call centra založený na platformě AlgoCC – automatizace odchozích hovorů, obsluha zákaznických infolinek, automatické směrování hovorů podle znalostí a úrovně operátorů, automatické odbavení hovorů, nahrávání hovorů a reporting.
Integrace systému call centra se systémem pro nahrávání a interním CRM systémem Hoda, přičemž jsou všechny zmíněné systému provozované společně v cloudu Algotechu.

AlgoCC je implementováno v datovém centru Algotech a ATODA kontaktní centrum jeho funkcionalitu využívá formou cloudové služby. Díky otevřenosti řešení AlgoCC a dlouhodobé spolupráci týmu Algotech a Atoda probíhá postupné ladění služeb tak, jak potřebuje zákazník a jak se postupně vyvíjí i jeho business. Cílem, který se daří plnit je dlouhodobé a stabilní partnerství, založené na neustálém zlepšování a rozvoji poskytovaného řešení.

Přínosy cloudového řešení call centra pro společnost ATODA:

  • bezpečné provozování systému call centra na platformě AlgoCC formou služby s přehledným reportingem a pokročilými funkcemi na míru 
  • vysoká dostupnost služby zajištěná nejmodernějšími technologiemi AlgoCloudu
  • centrální správa a údržba ICT (od infrastruktury až po aplikace) v Algocloudu
  • zabezpečení a zajištění maximální dostupnosti bez nutnosti významných investic do obnovy infrastruktury nebo architektury ICT řešení
  • monitoring a podpora v režimu 24 x 7 x 365
  • otevřený systém pro další funkcionality a rozšíření

Výsledkem je dlouhodobá spolupráce, kterou si obě strany pochvalují. 

[ zpět ]
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! Kontaktujeme vás obratem. Konzultaci zvládneme rychle a efektivně.
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2021 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek