ServiceDesk a monitoring

ServiceDesk a monitoring

ServiceDesk je primárním centrálním bodem pro kontakt se všemi uživateli zákazníka. Jsou zde zaznamenávány a spravovány veškeré incidenty, změnové požadavky a problémy. Z pohledu uživatele jde o kontaktní místo, kde může hlásit požadavky a kde mu budou poskytnuty relevantní a přesné informace k daným případům.

Dostupnost 24x7x365 a centrální evidence požadavků

Kontaktní centrum helpdesku je služba, kterou nabízíme v režimu 24x7x365. Spočívá v telefonické a e-mailové komunikaci a komunikaci přes webový portál se zákazníkem. Podporujeme koncové uživatele prostřednictvím našich specialistů, přijímáme všechny zákaznické požadavky, které evidujeme, následně je kategorizujeme a vymezujeme důležitost událostí a přidělujeme je řešiteli.

Podpora úrovně L1

Požadavky přijaté kontaktním centrem zde následně zpracováváme. U vybraných kategorií požadavků aplikujeme podporu a řešení na první úrovni L1 formou telefonické či e-mailové konzultace nebo vzdálenými přístupy. Po realizaci řešení zákazníka informujeme a funkcionalitu řešení ověřujeme. V případě nevyřešení požadavku na L1 úrovni podpory je požadavek předán na L2 nebo L3 úroveň podpory. V případě vzdáleného přístupu k zákaznickým systémům využíváme dedikovaných VPN připojení nebo specializovaného zabezpečeného připojení (SAL) pro produkty společnosti Avaya.

Proaktivní monitoring, který předchází haváriím ICT a vzdálená správa

Monitoring součástí jako např. hardwaru, operačních systémů, databázových systémů, telekomunikační systémů, sítí, podnikových aplikací (jako např. ERP, CRM BI, apod.) nám umožňuje permanentně sledovat a vyhodnocovat nadefinované prvky infrastruktury, jejich provoz, zátěž, výkon a další nadefinované parametry.

Kontaktujte nás:




Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

volejte nonstop +420 225 006 555

Copyright © 2017 - Algotech a.s. - all rights reserved - Tvorba www stránek