Back Office

Back Office

Oddělení back office není typicky spojováno se zákaznickými službami, přesto jsou back office aktivity a jejich kvalita pro spokojenost zákazníka stejně důležité. Významně totiž kvalitu zákaznických služeb ovlivňují. NICE Back Office Suite poskytuje podporu pro zlepšení procesů back office a zvýšení jejich úrovně. Automatizuje manuální procesy, integruje data z desktopů zaměstnanců, zlepšuje přesnost prognóz a umožňuje manažerům náhled a správu na kapacity zdrojů a tím zlepšit jejich výkon. Nabízí nástroje pro zajištění souladu s nařízeními s hodnocením úrovně služeb, které uživatelé získávají napříč celým podnikem.

Řešení NICE Back Office Management umožňuje kalkulovat a alokovat požadavky na zdroje. NICE Back Office Quality Management software zefektivňuje monitoring kvality a proces hodnocení zaměstnanců s pomocí konfigurovatelných hodnotících formulářů. NICE Real-Time Activity Monitoring snímá a analyzuje aktivity ve všech používaných desktopových aplikacích back office zaměstnanců, čímž poskytuje náhled na neefektivnost procesu, identifikuje best practices zaměstnanců a zjednodušuje nejkomplexnější kancelářská prostředí.

[ Zpět ]

Kontaktujte nás:




Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou „Odeslat“ dáváte souhlas společnosti Algotech a.s. se zpracováním Vašich osobních údajů.

volejte nonstop +420 225 006 555

Copyright © 2018 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek