Back Office
Oddělení back office není typicky spojováno se zákaznickými službami, přesto jsou back office aktivity a jejich kvalita pro spokojenost zákazníka stejně důležité. Významně totiž kvalitu zákaznických služeb ovlivňují. NICE Back Office Suite poskytuje podporu pro zlepšení procesů back office a zvýšení jejich úrovně. Automatizuje manuální procesy, integruje data z desktopů zaměstnanců, zlepšuje přesnost prognóz a umožňuje manažerům náhled a správu na kapacity zdrojů a tím zlepšit jejich výkon. Nabízí nástroje pro zajištění souladu s nařízeními s hodnocením úrovně služeb, které uživatelé získávají napříč celým podnikem.
Řešení NICE Back Office Management umožňuje kalkulovat a alokovat požadavky na zdroje. NICE Back Office Quality Management software zefektivňuje monitoring kvality a proces hodnocení zaměstnanců s pomocí konfigurovatelných hodnotících formulářů. NICE Real-Time Activity Monitoring snímá a analyzuje aktivity ve všech používaných desktopových aplikacích back office zaměstnanců, čímž poskytuje náhled na neefektivnost procesu, identifikuje best practices zaměstnanců a zjednodušuje nejkomplexnější kancelářská prostředí.
[ Zpět ]