L1-L3 IT ServiceDesk – outsourcing nejsložitějších problémů

Nechte správu i nastavení IT na nás. L1-L3 support je IT podpora, která slouží k řešení i těch nejsložitějších problémů. Na náš ServiceDesk se můžete obrátit non-stop, jeho služby dělíme na úrovně:
L1: příjem požadavků nebo například přidělování licencí, nastavení oprávnění nebo vytváření účtů
L2: komplikovanější systémové a aplikační požadavky
L3: úprava kódu specialistou na úrovni designu a architektury nebo jiné složitější zásahy

PROČ ALGOTECH

Proč IT ServiceDesk od nás?

>
Podpora 24/7
Jsme tu pro vás non-stop a odpovíme na každý požadavek. 90 % požadavků vyřešíme do 30 minut.
>
Profesionální řešení
Umíme vám poradit i se složitými problémy týkající se firemních komunikací, call center, ERP, CRM nebo cloudu, protože je sami implementujeme. Pomůžeme i s vývojem aplikací na míru.
>
100% zastupitelnost
Tickety si předáváme, takže se dostanou ke specialistovi na danou problematiku.
>
120+ stálých specialistů
Díky desítkám specializací jsme schopní postarat se o potřeby malých i velkých firem.
OUTSOURCING

Jsme vaším partnerem a specialistou na IT

Jsme vaším partnerem a specialistou na IT

Zajistěte si bezproblémový chod svých systémů díky outsourcingu správy IT. Náš outsourcing sahá od správy koncových stanic přes IT monitoring až po řešení složitých problémů v IT architektuře. IT systémy vám pomůžeme nastavit tak, aby vše fungovalo bez problémů.  

Můžete se na nás kdykoli obrátit, jsme vaším partnerem, díky kterému nemusíte spoléhat jen na vlastní IT specialisty. Na většinu ticketů reagujeme od 5 minut a všechny vyřešíme. 

Jsme vaším partnerem a specialistou na IT
Jsme vaším partnerem a specialistou na IT

"Zpočátku pro nás byl důležitý hlavně rychlý a bezproblémový rozjezd celého projektu a schopnost Algotechu zajistit pro nás všechny potřebné služby. Nyní oceňujeme vysokou dostupnost všech poskytovaných řešení. Zásadní pro nás je, že se na ně můžeme naprosto spolehnout. Aktuálně ještě vážně zvažujeme, že budeme u Algotechu provozovat také řešení pro zabezpečení firmy.“ Pavel Rom, majitel společnosti SULCO Automotive Group

Již 25 let se o fungování vašich systémů stará více než 120 stálých IT specialistů
IT ServiceDesk znamená IT pod kontrolou
ÚSPĚŠNÉ VYŘEŠENÍ

IT ServiceDesk znamená IT pod kontrolou

IT ServiceDesk znamená IT pod kontrolou

Každý den dohlížíme na to, aby byly všechny požadavky vyřešené. Za každý ticket zodpovídá seniorní specialista, který zajišťuje kvalitu řešení a jejich úspěšné uzavření. Stav vašich ticketů můžete také sledovat online. 

Proces IT podpory neustále zlepšujeme. Díky nahrávkám a školení v komunikaci jsou naši zaměstnanci na IT ServiceDesku schopní rychle a jasně předat důležité informace.  

IT podporu zajišťujeme pro systémy Windows, Mac i Linux. 

 

O naše klienty se staráme – na každý požadavek reagujeme už od 5 minut a do 30 minut většinu z nich vyřešíme
NEPŘETRŽITÁ PODPORA

IT podpora, která je tu vždy pro vás

IT podpora, která je tu vždy pro vás

Vše přizpůsobíme vašim požadavkům včetně smlouvy o poskytování servisní služby a SLA. Nejprve ale provedeme analýzu potřeb vaší firmy. Jakmile zjistíme, že se naše představy shodují, nastavíme procesy a pravidla. 

Pak už je všechna starost na nás. Vymyslíme nejlepší řešení pro vaše IT systémy, zrealizujeme ho, a navíc odbavujeme každý ticket – naše IT podpora je tu pro vás 24/7. Proaktivně kontrolujeme stav vašich systémů a dbáme na jejich pravidelnou aktualizaci. 

IT podpora, která je tu vždy pro vás
S dlouhodobými klienty nás pojí více než 20 let partnerství
Najdeme řešení i pro vás
O NÁS

Je s námi spokojeno více než 500 zákazníků

Přes 25 let se nepřetržitě staráme o bezpečnost firemních dat, nabízíme řešení pro oblast firemní komunikace, call center, CRM a ERP systémů, kyberbezpečnosti, cloudových služeb a GDPR. Vyvíjíme také aplikace na míru a nabízíme ServiceDesk. Produkty a služby vždy přizpůsobujeme vašim potřebám.
25+
let zkušeností
6000+
projektů
Telly
Český rozhlas
ADP
Czech airlines
Remax Česká republika
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.