Případové studie
CENTROPOL ENERGY, a.s. je jedním z nejvýznamnějších dodavatelů elektřiny a plynu v České republice. Obsluhuje více než 280 000 odběrných míst z řad domácností, firem a institucí. Pro spotřebitele chce být férovým partnerem a v roce 2020 iniciovala a jako první i podepsala Deklaraci dodavatelů elektřiny a plynu na ochranu spotřebitelů.
[ zobrazit studii ]
Společnost KAPITOL, a.s. je firma z rodiny finanční skupiny Vienna Insurance Group. Protože mimo jiné koordinuje stovky obchodníků, je pro ni kvalitní CRM systém důležitým nástrojem efektivity. Vzhledem k tomu, že původní CRM řešení již zastaralo a nezvládalo nové nároky rostoucí společnosti, obrátili se zástupci firmy na Algotech. Vymysleli jsme pro Kapitol, a.s. individuální řešení založené na produktu SugarCRM.
[ zobrazit studii ]
Český rozhlas provozuje 22 stanic a zahraniční vysílání a své pořady pravidelně umisťuje i k on-line poslechu na audioportál mujRozhlas.cz. S rostoucím množstvím pořadů i posluchačů je celý systém velmi náročný na požadovaný výkon i jeho neustálé změny. Běh z vlastních serverů by představoval nejen nutnost vysokých investic do infrastruktury a její údržby, ale také potíže a neefektivity spojené s jejím průběžným rozšiřováním.
[ zobrazit studii ]
Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke AG) je významný německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. Hlavní sídlo společnosti je v Mnichově. BMW je mateřskou společností firem Mini a Rolls-Royce a v nedávné minulosti i bývalé skupiny Rover. V roce 2005 zaměstnával koncern přes 105 000 lidí. Pobočky a továrny má dnes koncern (dále jen BMW group) po celém světě, ve všech časových pásmech.
[ zobrazit studii ]
Vorwerk & Co je široce diverzifikovaná mezinárodní společnost. V České republice je proslulá především její divize vysavačů a kuchyňských přístrojů. Vorwerk je také známý nepřímým způsobem prodeje přes nezávislé obchodní zástupce. Česká společnost Vorwerk působí od roku 1992 a není tedy na trhu žádným nováčkem. V době, kdy nás její zástupce oslovil, měli také již letité zkušenosti s provozem call centra zajišťující obsluhu zákaznické telefonní linky.
[ zobrazit studii ]
AXA Assistance se naším klientem stala před více než 10 lety, během svého růstu. Společnost se od prvního vstupu na český trh v roce 1998 vypracovala až na pozici lídra. Její specializace kromě cestovního pojištění zahrnuje i B2B služby pro firemní zákazníky po celém světě. Poskytuje pojištění se spolehlivou asistenční službou, na kterou se klienti mohou kdykoliv obrátit. Podporu firemní i zákaznické komunikace společnosti poskytuje Algotech.
[ zobrazit studii ]
Společnost ATODA Telemarketing, spol. s r.o. je českou společností, kterou založili lidé, kteří se již dlouhou dobu pohybují v oblasti kontaktních center (tzv. call center). Cílem je nabízet zákazníkům kvalitní, profesionální služby založené na individuálním řešení, respektující veškerá specifika zákazníka. Dnes již rozsáhlý tým profesionálů a telemarketingových specialistů klade důraz na kvalitu a komplexnost nabízeného řešení při zachování příznivého poměru cena / nabízené řešení.
[ zobrazit studii ]
Podívejte se případovou studii našeho klienta společnosti Foxconn4Tech, jak hodně jsme mu pomohli. Zařaďte se také mezi elitu! Společnost Foxconn4Tech (dceřiná společnost FOXCONN CZ) vyvíjí vlastní inteligentní průmyslová řešení zaměřená na realizaci vize digitální továrny podle principů Průmyslu 4.0. Foxconn 4Tech pomáhá zákazníkům vytvářet zcela nové obchodní příležitosti a přispívá k jejich vyšší efektivitě v rychle se měnícím, daty řízeném průmyslovém prostředí.
[ zobrazit studii ]
Řízení mezinárodní firmy s sebou nese řadu úkolů, mezi něž zpravidla patří i pořízení odpovídajících informačních technologií a výběr příslušných IT služeb. Vše se navíc může výrazně komplikovat, pokud podnikatele tlačí čas. A právě v takové situaci se ocitla společnost SULCO Automotive Group, jejíž majitel i zaměstnanci se potřebovali plně soustředit na poskytování služeb klientům a nechtěli ztrácet čas dennodenními starostmi o provoz IT. Řešením se pro ně stal Algo Cloud a další služby společnosti Algotech.
[ zobrazit studii ]
Rozjezd nového podnikání s sebou přináší řadu výzev, mezi něž patří i zprovoznění odpovídajícího firemního informačního systému. Je nejen třeba nalézt ten nejvhodnější software, ale také zajistit servery pro jeho provoz, odborníky pro správu, zálohování... Řešení tohoto úkolu může být až překvapivě snadné, jak vám ukážeme na konkrétním příkladu RE/MAX G8 Reality a AlgoCloudu.
[ zobrazit studii ]
Možná si právě lámete hlavu s tím, jak co nejsnáze provozovat svůj firemní informační systém. Řešíte, jak výkonný má být server, aby vše zvládl teď i v dohledné budoucnosti, hledáte správce, máte trochu obavy o svá data a o jejich zálohování... Řešení může být až překvapivě snadné, jak vám ukážeme na konkrétním příkladu české firmy ZRUP Příbram a.s. a Algo Cloudu.
[ zobrazit studii ]
Pro podporu účetních procesů a evidenci majetku provozuje společnost TPCA systém Oracle E-Business Suite (EBS). Z pohledu zajištění potřeb společnosti a dalšího rozvoje Oracle EBS systému bylo zapotřebí efektivně řešit požadavky koncových uživatelů a rychle nasazovat nové změnové požadavky.
[ zobrazit studii ]
Společnost ČD– Informační systémy, a.s. (ČDIS) hledaly řešení uživatelské podpory, které by nahradilo již nevyhovující systém, který kromě jiného nebyl schopen řešit specifické požadavky na vyřizování problémů jejich klientů. Dodávka nového řešení postaveného na námi vyvinuté platformě AlgoCC vyžadovala provedení detailní analýzy současného fungování helpdesku, díky které bylo možné naše řešení výrazně přizpůsobit potřebám zákazníka.
[ zobrazit studii ]
Společnost Chocoland a.s. je významným výrobcem cukrovinek, kde management společnosti i vývojové oddělení neustále monitorují kvalitu vlastní produkce i nejnovější trendy v potravinářství. Společnost tak velmi dbá jak na soulad s normami v potravinářské oblasti, ale aktuálně i na soulad v oblasti GDPR.
[ zobrazit studii ]
V rámci projektu Call Center Reporting pomáhá Algotech v Komerční bance zlepšit oblast operativního reportingu pro řízení všech služeb poskytovaných call centrem. Cílem je využití dlouholetých zkušeností Algotechu s řízením CC služeb, metodiky zpracování reportingu a vzájemné spolupráce s call centrem KB pro další zvýšení efektivity a sjednocení pohledu na všechna potřebná data k podpoře řízení provozu.
[ zobrazit studii ]
Kolegové z maďarského Algotechu díky plánovanému stěhování stáli před rozhodnutím, zda vybudovat novou vlastní serverovnu a stěhovat stárnoucí infrastrukturu či přejít do cloud prostředí. Postupně byla vyloučena možnost vlastního zázemí.
[ zobrazit studii ]
Společnost Toyoda Gosei Czech, s.r.o., která je jedním z největších tuzemských výrobců v oblasti automobilového průmyslu si byla od samého počátku hledání nového komplexního ERP systému vědoma své specifičnosti v oblasti výroby, nutnosti reflektovat stále náročnější požadavky odběratelů a zachování velké flexibility pro neustálý vývoj společnosti.
[ zobrazit studii ]
V roce 2014 se společnost Advanced Filtration Systems Inc. (AFSI) se sídlem v USA rozhodla nasadit nový podnikový informační systém Oracle JD Edwards EnterpriseOne. Zároveň bylo rozhodnuto, že tento systém bude nasazen i v české pobočce společnosti AFSI EUROPE.
[ zobrazit studii ]
Požadavkem zákazníka bylo vybudování moderního IP telefonního systému, které bude odpovídat potřebám společnosti a umožní připojení ke korporátnímu řešení.
[ zobrazit studii ]
OSPAP a.s. je předním velkoobchodem s papírem v ČR. Dlouhá léta úspěšně používal ERP systém Oracle JD Edwards, který pokrýval jako jednotný informační systém jeho procesy. S postupem let nastala otázka, zda systém upgradovat, či nasadit nový systém ať už lokální či ze zahraničí.
[ zobrazit studii ]
Jelikož měli v MORAVIA COMFORT nasazeno unikátní řešení na bázi informačního systému Oracle JD Edwards, které bylo optimalizováno pro potřeby výroby a distribuce matrací, rozhodl nový vlastník
o jeho zachování a dalším rozvoji. Vzhledem k tomu, že společnost Organika nechtěla investovat do nové infrastruktury a budovat vlastní tým IT odborníků pro správu a rozvoj celého tohoto systému, migrovala a celý provoz systému předala do kompletní péče společnosti ALGOTECH v jejím cloudovém centru.
[ zobrazit studii ]
Komplikovaný proces a problémy, které plynuly z integrace dvou samostatných systémů, bylo to, proč se GUMOTEX rozhodl pro nasazení řešení čárových kódů v systému Oracle JD Edwards.
[ zobrazit studii ]
Společnost LAMA MOBILE se rozhodla pro využití AlgoCloudu hned v počátku svého působení. Náběh služeb byl postupný, aby maximálně vyhovoval potřebám zákazníka.
[ zobrazit studii ]
Z důvodu zabezpečení kontinuity podpory a provozu ERP systému v souvislosti se změnou vlastnické struktury bylo třeba oddělit podnikový ERP systém, data a systémové prostředky Českých aerolinií od mateřské společnosti.
[ zobrazit studii ]