
E-book: Chytré komunikační centrum
Péče o zákazníky patří mezi činnosti, které jsou z hlediska dlouhodobé úspešnosti podniku zcela zásadní. Vzájemná komunikace vede k budování vztahu a důvěry, a to jak u zákazníků nových, tak i stávajících. V rámci tohoto procesu dochází mimo jiné k vytváření image firmy, a proto je nutné považovat komunikaci za klíčovou již od prvotního kontaktu. V této knize se společně podíváme na to, jak může kvalitní podpora maximalizovat spokojenost i věrnost zákazníků a zajistit vám výhodu v konkurenčním boji.

E-book: Cloud computing
V dnešní kybernetické době je třeba klást velký důraz na zabezpečení a zálohování dat. I proto je cloud computing v posledních letech velmi skloňované téma a služby v této oblasti jsou na vzestupu. Tento e-book vám přiblíží největší přínosy cloudového řešení a výhody, které může nabídnout i vaší firmě, přehled základních informací a skutečností, na které byste si měli dát pozor. Ukáže vám příklady cloudového řešení z praxe a zodpoví základní otázky, které musíte při výběru poskytovatele cloudu zvážit. Dozvíte se také podrobnosti z procesu přechodu na cloudové řešení a podmínky úspěšného výsledku.

E-book: Firemní kybernetická bezpečnost
Kybernetické útoky představují obrovský problém. Nejen kvůli ztrátě cenných dat, které tvoří podstatnou část hodnoty každé společnosti, ale také kvůli ohrožení finanční stability napadené firmy. Ztráta i jen několika dokumentů totiž může společnost a její pověst nenávratně poškodit v očích klientů i veřejnosti. Firemní IT a kybernetickou bezpečnost se proto nevyplatí podceňovat – a to doslova. Jakým útokům v současnosti firmy nejčastěji čelí? A jak se jim mohou co nejefektivněji bránit? Přesně to vám v e-booku odhalí experti ze společnosti Algotech. Řešení totiž může být nečekaně jednoduché.

E-book: CRM
CRM systémy se stávají nedílnou součástí každodenních procesů firem. V rámci řízení vztahu se zákazníkem umožňují dlouhodobě podporovat prosperitu společnosti prostřednictvím vylepšení firemní komunikace na venek. CRM (Customer Relationship Management) Vám pomůže nejenom s databází kontaktů, sledováním obchodních příležitostí a řízení projektů, ale i s marketingovými kampaněmi a zákaznickou podporou. V této knize se dozvíte vše od funkcí CRM, jejich využití v praxi, možností přizpůsobení, bezpečnost až po proces integrace a zavedení CRM systému do firemních procesů.