Historie

Rok 1997

Algotech vznikl v roce 1997 pod názvem Tservis97 jako maličká společnost zabývající se opravou telekomunikačního hardware.

Rok 2002

Jsme významnou evropskou společností, jejíž historie se začala psát v roce 2002. Tento rok se stal důležitým milníkem nejenom pro nás, ale i pro naše klienty. Oblast služeb označovaných jako Telco byla spojena s kompletní nabídkou služeb v oblasti telekomunikací. Právě zde jsme mohli nabídnout, ale stále nabízíme, unikátní rychlost řešení jakýchkoliv problémů, jistotu okamžitých úprav, stejně jako individuální přístup ke každému klientovi. K těm nejvýznamnějším patřila společnost Avaya, pro kterou jsme byli „Service delivery partner“.

2004

Postupem času přibývala řada dalších, neméně významných klientů. V roce 2004 to byla společnost Czech Online, která patřila mezi největší tuzemské providery. O dva roky později se nám podařilo navázat spolupráci se společnostmi UPC a dále firmou First Data, které poskytujeme své služby i nyní. O rok později jsme dokázali proniknout do oblasti veřejné správy, kdy se naším významným klientem stalo statutární město Ostrava. K němu se o dva roky později přidala další trojice významných klientů, a to PWC, AVG a také AŽD.

2010 - start ERP

Druhým důležitým milníkem naší společnosti byl rok 2010. V tomto období jsme spustili druhý segment poskytovaných služeb, označovaný jako ERP. To znamenalo možnost nabídnout firmám ucelený podnikový informační systém. Hned v roce spuštění se nám podařilo získat významnou klientelu v podobě firem Metrostav, Gumotex, stejně jako známou banku Unicredit. O dva roky později jsme získali dalšího významného hráče na bankovním trhu. Konkrétně třetí největší banku na českém trhu.

2012 - Cesta do cloudu

V tomto období, tedy v roce 2012, byl odstartován třetí segment námi poskytovaných služeb. Jednalo se o Cloud – otevření a spuštění vlastního datového centra. I tento krok se podepisoval na tom, že služby naší společnosti začala využívat široká škála dalších významných klientů. Mezi ty hlavní patřila Lama Group, ČSA, Silon, GE Money (aktuálně Moneta), nebo Digi TV.

2015 - start Service desku

Vývoj naší firmy se nezastavil ani v roce 2015. Ten byl spojený nejenom s klientem v podobě Českých drah, kterému můžeme také nabízet širokou škálu svých profesionálních služeb. V tento rok došlo k jejich dalšímu a zatím poslednímu rozšíření. Byl spuštěný segment Service desk, zaměřený na oblast nejenom technické podpory.

Současnost

Díky našemu neustálému vývoji, rozšiřování, a zkvalitňování služeb, jsme expertem v oblasti kontaktních center, v oblasti telekomunikačního software i hardware, stejně jako v oblastech zahrnující podnikové informační systémy. Naší profesionality se rozhodla využívat i řada dalších společností, ze kterých vybíráme hlavně tato významná jména: Toyoda Gosei, Unipetrol, ADP employer services, Aegon pojišťovna, IKEM, Ministerstvo pro místní rozvoj, OSPAP, Prvá stavební spořitelna, AVON, AXA assistance, Chart Forex a.s., Statutární město České Budějovice, Universal Music, Statutární město Kladno, VÚT a další.

Jsme součástí nadnárodní korporace Algotech a mezinárodní skupiny InOne, což z nás dělá významnou společnost nejenom v České a Slovenské republice, ale i na mezinárodním trhu. Klíčovou osobou naší firmy stále zůstává František Zeman, majoritní vlastník, který stál na úplném začátku firmy. Díky svým plánům a schopnostem vybudoval v podstatě od nuly nejenom významný podnik, ale díky svým vizím bude firma špičkou i v následujících letech. Sám František Zeman, stejně jako další majitelé firmy, nejsou jenom osobami v pozadí, ale jsou i známými tvářemi naší společnosti. Jasná majetková struktura je zárukou, že nám na vás, jako klientech nejenom záleží, ale že jsme schopni vždy vyslyšet konkrétní požadavky a potřeby, které se mohou stát jednou z dalších budoucích vizí při plánování inovativních služeb.

Klíčové pro naši firmu není jenom její vedení, ale i každý jednotlivý zaměstnanec, na jakékoliv pozici. Už proto, že bez nich by naše firma nebyla na takové úrovni, jako je nyní. V samotném počátku jsme si vystačili se zhruba 15 lidmi. Nyní jich zaměstnáváme 80. Kromě skvělého pracovního prostředí a adekvátního ohodnocení nezapomínáme ani na možnost jak pozičního, tak i odborného růstu. I to nám umožní poskytovat neustále lepší a kvalitnější služby.

Jsme rádi, když i naši zaměstnanci mohou sami promluvit do vývoje naší firmy, stejně jako když i oni mají své jasné vize nebo mise. I proto z jejich samotných úst vycházejí tato čtyři poselství, které v naší společnosti považujeme za klíčové:

  • Technologie jsou o pomoci
  • Technologie jsou o kreativitě
  • Technologie jsou o řemeslu
  • Technologie jsou o lidech

S našimi klienty se snažíme udržovat nejenom pracovní vazby, ale i vazby osobní. V roce 2011 proběhl „První zákaznický den“, ze kterého se stala jedna z tradic naší firmy. Buďte našimi klienty a těšte se na třetí čtvrtek v měsíci květnu. V roce 2012 jsme odstartovali další dnes už tradici, kterou byla „První zákaznická večeře“. Na tu se naši klienti mohou těšit vždy třetí čtvrtek v měsíci listopadu.

Unikátní přístup i postavení naší společnosti jasně ukazuje i Algonadace. I když za námi nestojí významné osobnosti, umíme pomáhat těm, kteří pomoc potřebují. Naše pomoc je směřována především dětem, stejně jako jejich rodičům, ale i seniorům. Všem, kteří potřebují nejenom finanční, ale i materiální, nebo třeba kulturní podporu. Díky našim partnerům se Algonadace stává rok od roku významnějším pomocníkem všech, kteří to potřebují.

Že jsme globální jedničkou v našich oborech nedokládají jenom naši významní klienti, ale i certifikace, které vlastníme. Mezi nejvýznamnější z nich můžeme zařadit:

  • Avaya – nejvyšší certifikace
  • Oracle Gold Partner
  • Microsoft CSP Cloud Provider
  • ISO 9001:2008

Výroční zprávy

Výroční zpráva - 2016

Pozvánky na valnou hromadu

Pozvánka na valnou hromadu - 2017

 

volejte nonstop +420 225 006 555

Copyright © 2017 - Algotech a.s. - all rights reserved - Tvorba www stránek