Převod telefonní ústředny

Dokážete si představit, že se nemůžete dovolat? S naší službou se to nestane. Zabezpečte hlasovou komunikaci v rámci své firmy i s okolním světem technologií Avaya tam, kde mobily nestačí nebo jsou nevhodné – například kvůli délce vytáčení čísla nebo své křehkosti. Navíc získáte podporu 24/7/365 v českém i anglickém jazyce.
Převod telefonní ústředny
PROČ ALGOTECH

Proč telefonní ústřednu převést k nám?

>
Nejvíce funkcí na trhu
90 % největších světových společností používá technologii Avaya, protože neustále nabízí nové funkce a lepší dostupnost.
>
Podpora 24/7
Jsme tu pro vás non-stop a odpovíme na každý požadavek. 90 % požadavků vyřešíme do 30 minut.
>
Rychlá implementace
Telefonní ústřednu vám dodáme, nebo ji pro vás zřídíme přes cloud, takže službu můžete využívat ihned bez nutných investic.
>
Nejvyšší dostupnost
Systém neustále monitorujeme a zajištujeme nejvyšší dostupnost s maximálním výpadkem 7 minut ročně.
TELEFONIE

S naší službou se vždy dovoláte

S naší službou se vždy dovoláte

Využívejte nejspolehlivější a nejprověřenější technologii na trhu Avaya, díky které ve své společnosti zajistíte plynulou hlasovou firemní komunikaci. Ať už ve velkých kancelářských prostorách, výrobních halách, logistických centrech nebo obchodních řetězcích. S Avaya Spaces si navíc zabezpečíte i komunikaci s okolním světem pomocí videa. 

Telefonní ústřednu si od nás můžete pořídit, nebo ji pro vás zřídíme z cloudu a můžete ji ihned začít používat, a to bez počátečních investic. 

Řešení je vhodné pro firmy (20 a více zaměstnanců), ve kterých záleží na hlasové komunikaci a kde jsou vysoké nároky na její spolehlivost a rychlost.  

S naší službou se vždy dovoláte
Již 25 let se o bezvadné fungování vašich systémů stará více než 120 IT specialistů
Není možné se dovolat? Se správným nastavením se to nestane
NEJVYŠŠÍ DOSTUPNOST

Není možné se dovolat? Se správným nastavením se to nestane

Není možné se dovolat? Se správným nastavením se to nestane

Není pro vás stávající řešení telefonie dostatečné? Potýkáte se s častými výpadky nebo vám schází pokročilé funkce, jako je například: 

  • inteligentní spojovatelka, 
  • spojování více linek do jedné, 
  • jednoduché call centrum nebo 
  • možnost vytvářet hlasové rozhodovací stromy? 

Sestavíme pro vás funkce na míru. Provedeme analýzu vašich potřeb a obratem naimplementujeme řešení, které bude odpovídat požadavkům vaší společnosti. Telefonní ústřednu soustavně monitorujeme a zajištujeme nejvyšší dostupnost na úrovni maximálního výpadku 7 minut ročně.  

O naše klienty se staráme – na každý požadavek reagujeme už od 5 minut a do 30 minut většinu z nich vyřešíme
JISTOTA

Vsaďte na jistotu a spolehlivého partnera

Vsaďte na jistotu a spolehlivého partnera

90 % největších společností na světě využívá desítky let řešení od Avaya. Tato technologie se totiž neustále vyvíjí, aby odrážela požadavky na nové funkce a zvýšení dostupnosti. 

Získejte na svou stranu spolehlivého partnera, který se oblasti telekomunikačních technologií věnujeme přes 25 let. K dispozici vám vždy bude náš non-stop ServiceDesk, který na každý požadavek reaguje už od 5 minut.  

Vsaďte na jistotu a spolehlivého partnera
S dlouhodobými klienty nás pojí více než 20 let partnerství
Najdeme řešení i pro vás
O NÁS

Je s námi spokojeno více než 500 zákazníků

Přes 25 let se nepřetržitě staráme o bezpečnost firemních dat, nabízíme řešení pro oblast firemní komunikace, call center, CRM a ERP systémů, kyberbezpečnosti, cloudových služeb a GDPR. Vyvíjíme také aplikace na míru a nabízíme ServiceDesk. Produkty a služby vždy přizpůsobujeme vašim potřebám.
25+
let zkušeností
6000+
projektů
Telly
Český rozhlas
ADP
Czech airlines
Remax Česká republika
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.