Algotech představil na akci Avaya Forum svůj produkt kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil na akci Avaya Forum svůj produkt kontaktní centrum v cloudu
Proběhlé události

9. září 2014, Praha. Společnost Algotech se představila na již tradiční největší akci společnosti Avaya v České republice s názvem Avaya Forum, pořádané dne 3. září 2014, s prezentací na téma „Moderní kontaktní centrum v cloudu“.

9. září 2014, Praha. Společnost Algotech se představila na již tradiční největší akci společnosti Avaya v České republice s názvem Avaya Forum, pořádané dne 3. září 2014, s prezentací na téma „Moderní kontaktní centrum v cloudu“.

Již tradiční akce Avaya Forum proběhla v letošním roce 3. září 2014 v konferenčním centru City Tower v Praze 4. Společnost Algotech jako Platinum partner společnosti Avaya vystoupila na akci s prezentací, ve které představila svůj nejnovější produkt Kontaktní centrum v cloudu. Akce se zúčastnilo více než 150 účastníků a program letošního roku byl opravdu zajímavý.

V úvodu konference vystoupil známý IT odborník a novinář Petr Koubský, který se ve svém vystoupení zamyslel nad vývojem komunikací s tím, že podle něj se vše nejvýznamnější událo během posledních 20 let. Jeho přednáška se setkala s opravdu velkým zájmem.

Za společnost Algotech vystoupil generální ředitel František Zeman, který v rámci svého vystoupení seznámil účastníky s vývojem produktu Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC, který byl uveden společností Algotech na trh v letošním roce a již ho používá několik zákazníků. AlgoCC kombinuje ověřenou stabilitu AVAYA technologií rozšířenou o funkcionalitu vycházející z dlouholetých zkušeností týmu Algotech s řešeními a implementací pro kontaktní centra.

Roman Kopecký, ředitel společnosti Algotech pro Business Development, uvedl: „Produkt AlgoCC, řešení kontaktního centra provozované na technologické platformě Algocloud a nabízené formou služby (SaaS), vznikl jako reakce na potřeby zákazníků, se kterými jsme se při řešeních a implementaci pro kontaktní centra setkali. Jsme rádi, že zákazníci si k produktu našli cestu v podstatě hned po uvedení produktu na trh, a věříme, že uvítají se zájmem i jeho další rozvoj, který má společnost Algotech připravený.“

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.