CRM systém zvýší konverze až o 300 %. Vyzkoušejte ho!

CRM systém zvýší konverze až o 300 %. Vyzkoušejte ho!
Články a zajímavosti

Pro prodeje je klíčové porozumět chování zákazníků a zjistit jejich preference. Proto také neustále roste poptávka po CRM systémech, které vám pomůžou rozkrýt tajemství zákaznické duše. Abychom se vyhnuli prázdným floskulím, shrnuli jsme pro vás zajímavé statistiky o CRM, které vás přesvědčí o jeho důležitosti.

Pokud CRM (tedy systém pro řízení vztahů se zákazníky) ještě nepoužíváte, neotálejte a vyzkoušejte, jaké výhody nabízí, a to i přesto, že se s novým nástrojem budete chvíli sžívat a zpočátku vám jeho pochopení možná zabere nějaký čas. Po nějaké době už jej budete používat úplně snadno a energie, kterou jste do učení se s novým CRM vložili, se vám několikanásobně vrátí v uspořeném čase, kvalitních informacích, plynulejší komunikaci, přehlednějších datech, a především spokojenějších zákaznících. 57 % společností vnímá CRM jako nejužitečnější firemní software.

 

Statistiky uvedené na Martech Zone

A nyní už ke konkrétním číslům převzatým z WebFX:

  • U 60 % firem se používáním CRM systému zvýšila produktivita. A to především díky tomu, že všechny informace máte přehledně na jednom místě, nemusíte složitě přepínat mezi několika programy a tříštit svoji pozornost. Všechna data jsou jasně strukturovaná a snadno dohledatelná.
  • 74 % firem uvádí, že díky CRM systému mají lepší přístup k zákaznickým datům. CRM eviduje data, která o sobě zákazníci zanechají, a umožňuje s nimi dále efektivně pracovat, např. na jejich základě vytvářet obchodní a marketingové analýzy, nebo dokonce předvídat chování zákazníků.
  • 50 % časových dotací vyhrazených na komunikaci a sdílení informací mezi jednotlivými obchodníky – až takové množství můžete ušetřit díky správně implementovanému CRM systému. Úspora souvisí s přehledným uspořádáním veškerých informací na jednom místě.
  • 29% navýšení prodejů díky analytickým nástrojům CRM systémů.
  • 300% zvýšení konverzí díky personalizovanému cílení marketingových kampaní.

Díky datům, která o zákaznících získáte, můžete prodeje výrazně personalizovat a cílit nabídkami na konkrétní zákazníky, u kterých víte, že o ně projevili zájem. Také zjistíte, jaký prodejní kanál na určité skupiny lidí nejvíce zabírá a můžete podle toho své prodeje uzpůsobit. Poznáte, které potenciální zákazníky má smysl přesvědčovat o prodeji, a se kterými neztrácet čas. CRM svými možnostmi také zlepšuje míru udržení stávajících zákazníků, což vede ke zvýšení zisku. Umí ale i mnoho dalšího.

Zasíláním personalizovaných a relevantních nabídek zákazníky snadněji přimějete k požadované akci.

→ Tip: Přečtěte si 7 tipů pro vylepšení vztahů se zákazníky.

 

Shrnuto a podtrženo

65 % společností začne CRM používat během prvních pěti let podnikání. Takže se do něj vrhněte co nejdříve, ať nemarníte čas používáním neefektivních nástrojů. Vybírejte ale pečlivě. Až 22 % podniků často přechází na nové CRM, protože jejich současný systém je uživatelsky náročný na používání, neobsahuje všechny potřebné funkce a nereaguje pružně na růst společnosti a její aktuální potřeby.

→ Tip: Abyste hned na první dobrou vybrali to správné řešení, doporučujeme prostudovat naše desatero pravidel pro výběr nejlepšího CRM.

Když vše shrneme, systémy pro řízení vztahů se zákazníky – díky způsobu, jakým ukládají a zpracovávají zákaznická data – zvyšují prodeje a zlepšují vztahy se zákazníky. CRM usnadní vašim obchodníkům práci a pomůže jim navýšit produktivitu. A především díky mnoha funkcím CRM porozumíte tomu, co vaši zákazníci chtějí a budete se soustředit jen na takové prodejní aktivity, které vám s nejvyšší pravděpodobností vygenerují zisk.

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.