Případová studie CRM - Foxconn4Tech

Případová studie CRM - Foxconn4Tech

Podívejte se případovou studii našeho klienta společnosti Foxconn4Tech, jak hodně jsme mu pomohli. Zařaďte se také mezi elitu!

Foxconn4TechSpolečnost Foxconn4Tech (dceřiná společnost FOXCONN CZ) vyvíjí vlastní inteligentní průmyslová řešení zaměřená na realizaci vize digitální továrny podle principů Průmyslu 4.0. Foxconn 4Tech pomáhá zákazníkům vytvářet zcela nové obchodní příležitosti a přispívá k jejich vyšší efektivitě v rychle se měnícím, daty řízeném průmyslovém prostředí.

 

Jiří Krátký, komerční ředitel Foxconn4Tech

"CRM od Sugaru nám pomohlo s evidencí klientů, aktivit a obchodních případů. V neposlední řadě pak díky němu můžeme sledovat očekávané cash-flow."

Jiří Krátký, komerční ředitel Foxconn4Tech

Proč jste se rozhodli CRM využívat? Co konkrétně bylo třeba řešit, nebo zefektivnit?

I přes to, že jsme se v danou chvíli nacházeli ve fázi startupu, bylo třeba řízení vztahu se zákazníky řešit sofistikovaněji, než jen excelovskou tabulkou. Identifikovali jsme, že potřebujeme zajistit centralizaci zákaznických informací a jejich snadné sdílení, evidenci pipeline obchodních případů, přehledný reporting a také evidenci zpětné vazby klientů. Zásadní byla také možnost integrace s Outlookem.

Jaký byl průběh implementace?

Implementace proběhla bez větších problémů zejména díky důrazu na jednoduché zadání a jasné definici klíčových požadavků, které byly v rámci první etapy implementace prioritně dodány. Tak mohli uživatelé vužívat CRM co nejdříve. Dodatečné požadavky jsme řešili až následně.

 

Petr Loužecký, ředitel úseku CRM a cloudu

"Pro Foxconn4Tech jsme zvolili Sugar Professional provozovaný v cloudu, který lze rychle nasadit a customizovat dle potřeby."

Petr Loužecký, ředitel úseku CRM a cloudu

Jaké řešení a proč bylo ve Foxconn4Tech zvoleno?

Po zvážení všech požadavků jsme pro Foxconn4Tech vybrali řešení Sugar Professional provozovaný v cloudu. Důvodem byla možnost rychlého nasazení, customizace pro potřeby společnosti a zejména to, že nasbíraná data lze pohodlně vizualizovat na manažerských nástěnkách.

  • Zvolené řešení Sugar Professional provozovaný v cloudu
  • Délka implementace 6 týdnů od první schůzky do finálního školení
  • Integrace s Outlookem

 


Aktuality k CRM (řízení vztahů se zákazníky):


Umíme ještě lépe pomáhat v další oblasti
10.05.2018
Naším dlouhodobým záměrem je se postupně rozšiřovat a být schopni pomáhat i v dalších oblastech. V souladu s tímto záměrem jsme pod svoje křídla získali 100% podíl společnosti Sugar Factory, s. r. o..

Náš CRM od Sugaru jmenován nejlepším CRM roku 2018 počtvrté v řadě!
22.08.2018
Jako každý rok, tak i letos časopis PCMag zveřejnil výsledky hodnocení nejlepších IT systémů pro podniky. Již počtvrté za sebou se na prvním místě do exkluzivního seznamu zařadil náš CRM systém od Sugaru.

Kontaktujte nás:




Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou „Odeslat“ dáváte souhlas společnosti Algotech a.s. se zpracováním Vašich osobních údajů.

volejte nonstop +420 225 006 555

Copyright © 2018 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek