Algotech představil na akci Avaya Forum svůj produkt kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil na akci Avaya Forum svůj produkt kontaktní centrum v cloudu
Proběhlé události

9. září 2014, Praha. Společnost Algotech se představila na již tradiční největší akci společnosti Avaya v České republice s názvem Avaya Forum, pořádané dne 3. září 2014, s prezentací na téma „Moderní kontaktní centrum v cloudu“.

9. září 2014, Praha. Společnost Algotech se představila na již tradiční největší akci společnosti Avaya v České republice s názvem Avaya Forum, pořádané dne 3. září 2014, s prezentací na téma „Moderní kontaktní centrum v cloudu“.

Již tradiční akce Avaya Forum proběhla v letošním roce 3. září 2014 v konferenčním centru City Tower v Praze 4. Společnost Algotech jako Platinum partner společnosti Avaya vystoupila na akci s prezentací, ve které představila svůj nejnovější produkt Kontaktní centrum v cloudu. Akce se zúčastnilo více než 150 účastníků a program letošního roku byl opravdu zajímavý.

V úvodu konference vystoupil známý IT odborník a novinář Petr Koubský, který se ve svém vystoupení zamyslel nad vývojem komunikací s tím, že podle něj se vše nejvýznamnější událo během posledních 20 let. Jeho přednáška se setkala s opravdu velkým zájmem.

Za společnost Algotech vystoupil generální ředitel František Zeman, který v rámci svého vystoupení seznámil účastníky s vývojem produktu Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC, který byl uveden společností Algotech na trh v letošním roce a již ho používá několik zákazníků. AlgoCC kombinuje ověřenou stabilitu AVAYA technologií rozšířenou o funkcionalitu vycházející z dlouholetých zkušeností týmu Algotech s řešeními a implementací pro kontaktní centra.

Roman Kopecký, ředitel společnosti Algotech pro Business Development, uvedl: „Produkt AlgoCC, řešení kontaktního centra provozované na technologické platformě Algocloud a nabízené formou služby (SaaS), vznikl jako reakce na potřeby zákazníků, se kterými jsme se při řešeních a implementaci pro kontaktní centra setkali. Jsme rádi, že zákazníci si k produktu našli cestu v podstatě hned po uvedení produktu na trh, a věříme, že uvítají se zájmem i jeho další rozvoj, který má společnost Algotech připravený.“

Pošlete nezávaznou poptávku ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.