AlgoCC reporting dostává nový kabát

AlgoCC reporting dostává nový kabát
Články a zajímavosti

AlgoCC, řešení pro řízení zákaznické péče prodeje a kvality od společnosti Algotech, bylo rozšířeno o řadu nových reportů. Reporty jsou důležité v každém kontaktním centru a poskytují potřebné informace pro řízení kontaktního centra a kvality obsluhy.

AlgoCC, řešení pro řízení zákaznické péče prodeje a kvality od společnosti Algotech, bylo rozšířeno o řadu nových reportů. Reporty jsou důležité v každém kontaktním centru a poskytují potřebné informace pro řízení kontaktního centra a kvality obsluhy. Naše reporty umožňují jak komplexní pohled na řadu ukazatelů pro opravdové experty v rámci řízení velkých CC tak jednoduché a přehledné reporty pro menší zákazníky. Možnosti nastavení reportů jsou široké a poskytnou pohled podle aktuálních potřeb.

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.