Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

Frankfurt 2. den: Avaya Oceana workshop

Frankfurt 2. den:  Avaya Oceana workshop

Druhý den workshopu jsme měli možnost si produkt Avaya Oceana sami vyzkoušet jak z pohledu koncového zákazníka, tak i operátora kontaktního centra. Komunikace na obou stranách je intuitivní a snadná. Koncept Avaya Oceana umožnuje zákazníkovi zvolit si místo zákaznické péče ať už například z Facebooku, webových stránek společnosti nebo mobilní aplikace za použití běžných koncových zařízení jako je chytrý telefon nebo laptop.

Systém zachycuje stopu zákazníka od jeho vstupu na webové stránky, chatování s operátorem a například přepojením na hlasový hovor až do chvíle kdy je požadavek vyřešen. Díky tomu má operátor k dispozici všechny potřebné údaje pro poskytnutí rychlé a kvalitní služby.

Avaya Oceana lze nasadit nejenom v kontaktních centrech, ale i backoffice prostředích, kde je routovací mechanismus využit pro směrování backoffice požadavků při dodržení SLA časů a dostupného reportingu. Velmi zajímavou částí byla i ukázka virtuální reality, kterou může zákazník využít například při navrhování kuchyňské linky za asistence operátora. Pokud jsme vás zaujali, rádi vám řešení osobně představíme! Kontaktujte nás!

08.03.2017
[ zpět ]
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2019 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek