V úterý 4.5.2017 proběhla snídaně se zákazníky na téma “AlgoCC - Monitoring obsluhy hovorů”, kde jsme informovali o významu monitorování koncových stanic v backoffice nebo pobočkových sítí, možnosti reportování a efektivního řízení hovorů.
V úterý 4.5.2017 proběhla snídaně se zákazníky na téma “AlgoCC - Monitoring obsluhy hovorů”, kde jsme informovali o významu monitorování koncových stanic v backoffice nebo pobočkových sítí, možnosti reportování a efektivního řízení hovorů.
Zákazníky jsme seznámili s novou vlastností AlgoCC systému (UC monitoring), která právě tuto službu zastřešuje a zároveň jsme na dvou realizovaných projektech ukázali a diskutovali nad důvody “proč?” či významem “pro koho?” a to jak z pohledu obchodu (finance a proklientský přístup) tak z pohledu technologií.
Jsme rádi, že o AlgoCC systém je zájem, neboť se snídaně protáhla na téměř dvojnásobný čas, ve kterém jsme volně přešli a diskutovali i nad kontaktním centrem v AlgoCC. Věříme, že najdeme prostor udělat snídani opět na toto téma, abychom uspokojili zájem našich zákazníků.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky