Avaya dominuje...

Avaya dominuje...
Články a zajímavosti

V oblasti podnikové komunikace a call center byla Avaya vždy skvělá, svoji pozici neztratila ani během restrukturalizace a nyní se skvělým portfoliem začíná opět dominovat. Nejen „klasika“ - jako je telefonie - je tou doménou. Nová profesionální řešení jsou k dispozici pro řízení interakcí z různých chatovacích nástrojů (Viber, Messenger, atp.), sociálních sítí anebo dnes již stárnoucích emailů

V oblasti podnikové komunikace a call center byla Avaya vždy skvělá, svoji pozici neztratila ani během restrukturalizace a nyní se skvělým portfoliem začíná opět dominovat. Nejen „klasika“ - jako je telefonie - je tou doménou. Nová profesionální řešení jsou k dispozici pro řízení interakcí z různých chatovacích nástrojů (Viber, Messenger, atp.), sociálních sítí anebo dnes již stárnoucích emailů. Tyto nástroje jsou velmi snadno napojitelné na procesy firem a firmy je dokáží dobře řídit – např. Breeze o kterém jsme již psali minule.

V posledních letech se sice pokusilo několik dravců prorazit do těchto vod, ale ti nikdy nemohou nahradit dlouhodobou zkušenost a praxi jakou má Avaya.

Komunikace musí být jednotná a jednotně řízena. Tento požadavek umí splnit pouze málo výrobců a Avaya je z nich nejlepší a Algotech je jejím nejlepším partnerem.

 

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.