V oblasti podnikové komunikace a call center byla Avaya vždy skvělá, svoji pozici neztratila ani během restrukturalizace a nyní se skvělým portfoliem začíná opět dominovat. Nejen „klasika“ - jako je telefonie - je tou doménou. Nová profesionální řešení jsou k dispozici pro řízení interakcí z různých chatovacích nástrojů (Viber, Messenger, atp.), sociálních sítí anebo dnes již stárnoucích emailů
V oblasti podnikové komunikace a call center byla Avaya vždy skvělá, svoji pozici neztratila ani během restrukturalizace a nyní se skvělým portfoliem začíná opět dominovat. Nejen „klasika“ - jako je telefonie - je tou doménou. Nová profesionální řešení jsou k dispozici pro řízení interakcí z různých chatovacích nástrojů (Viber, Messenger, atp.), sociálních sítí anebo dnes již stárnoucích emailů. Tyto nástroje jsou velmi snadno napojitelné na procesy firem a firmy je dokáží dobře řídit – např. Breeze o kterém jsme již psali minule.
V posledních letech se sice pokusilo několik dravců prorazit do těchto vod, ale ti nikdy nemohou nahradit dlouhodobou zkušenost a praxi jakou má Avaya.
Komunikace musí být jednotná a jednotně řízena. Tento požadavek umí splnit pouze málo výrobců a Avaya je z nich nejlepší a Algotech je jejím nejlepším partnerem.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky