Náš CRM od Sugaru jmenován nejlepším CRM roku 2018 počtvrté v řadě!

Náš CRM od Sugaru jmenován nejlepším CRM roku 2018 počtvrté v řadě!

Jako každý rok, tak i letos časopis PCMag zveřejnil výsledky hodnocení nejlepších IT systémů pro podniky.

Business Choice Awards, což je v podstatě plebiscit PCMag Readers‘ Choice Awards, zorganizoval anketu na téma týkající se systému CRM. Jde o ocenění udělené za podporu podnikání takovým způsobem, jak budovat a udržovat silné a zároveň hodnotné vztahy se svými zákazníky. Žebříček otázek byl sestaven od hardwarových požadavků, funkčností, uživatelských zkušeností dále administrativních, servisních a podpůrných otázek.

 

Pravidla pro udělení ocenění Business Choice Awards

Pozvánky k účasti průzkumu jsou zasílány e-mailem členům komunity PCMag.com a odběratelům Readers Choice Survey. Letošní průzkum probíhal v období od 14. května do 4. června 2018. Otázky se týkaly subjektivního názoru na téma práce s daným systémem CRM za posledních 12 měsíců.

Čtenáři PCMag byli dotazováni na celkovou spokojenost s používáním systému, jeho spolehlivostí, poskytovanou podporou a pravděpodobností doporučit jiným lidem.

V letošním ročníku Business Choice Awards bylo hodnoceno 98 CRM řešení, kde pouze 6 z nich získalo minimální počet hlasů. Vzhledem k tomu, že ekonomika CRM softwaru je poměrně zralým trhem, tak v posledních třech letech se mezi finalisty umisťují ty stejné společnosti. Již počtvrté za sebou se na prvním místě do exkluzivního seznamu zařadil CRM systém od Sugaru.

Zdroj: https://www.pcmag.com/news/362122/business-choice-awards-2018-crm

Sugar zůstává na vrcholu seznamu nejlepších systémů CRM od roku 2015!

Respondenti dali Sugaru celkem 7,7 bodů. Na 8,4 vyhodnotili spolehlivost aplikace a 8,5 pravděpodobnost, že systém doporučí jiným lidem. Net Promoter Score byl stanoven na 61 %.

Net Promoter Score – v poslední době jde o velmi populární ukazatel, který zkoumá úroveň loajality zákazníka vůči dané společnosti, značce nebo produktu. Jeho hodnota je určena na základě otázky: "Jak velká je pravděpodobnost, že službu / produkt / značku / společnost doporučíte vašemu příteli / rodině?". Respondenti dávají odpovědi na stupnici od 0 - určitě nedoporučujeme, až 10 - rozhodně doporučuji. Odpovědi respondentů jsou rozděleny do tří skupin: 0-6 - kritici, 7-8 - lhostejní, 9-10 - promotéři. NPS se získává odečtením % kritiků z % promotérů.

Ve studii časopisu PCMag byl CRM sofware od Sugaru jediným (podle zjištěného NPS) jednoznačně doporučeným nástrojem. Pro porovnání získal systém Microsoft Dynamics pouze 33 % podpory, SAP pouze 28 %.

22.08.2018
[ zpět ]
volejte nonstop +420 225 006 555

Copyright © 2018 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek