Algotech je v technologiích pro call centra matador. Call centra a podniková komunikace jsou v jeho DNA velmi hluboko zaryta. Proto také víme, že dobrý technologický pomocník musí být stabilní a stále dostupný. Není větší noční můry pro manažery call center než agent, který nemůže díky nedostupné technologii pracovat.
Algotech je v technologiích pro call centra matador. Call centra a podniková komunikace jsou v jeho DNA velmi hluboko zaryta. Proto také víme, že dobrý technologický pomocník musí být stabilní a stále dostupný. Není větší noční můry pro manažery call center než agent, který nemůže díky nedostupné technologii pracovat. O ztrátách s tím spojených ani nemluvím. Zkušenosti našich zákazníků i naše dlouhodobá praxe dokazují, že open sourcové technologie bohužel spolehlivé v tomto směru nejsou.
Naše řešení je založené na technologiích Avaya, která jsou desetiletím vývoje odzkoušené a v této oblasti absulutně nedostižné. I v dnešní moderní digitální době jsou plně přizpůsobené v plné dostupnosti i dalším kanálům v rámci omnichannel strategií jednotlivých uživatelů. AlgoCC jako skvělá nadstavba je řešení, které již používá velká řádka zákazníků a my toto řešení neustále rozvíjíme a vylepšujeme podle aktuálních trendů a požadavků těch, kteří ho používají.
Rozběhnout i to nejjednodušší call centrum je úkol nejenom technologický, ale i konzultační. Cílem je technologicky podpořit samotnou strategii práce se zákazníkem. Tuto pomoc a konzultační rozměr jsme také plně připraveni poskytnout a to především díky naší dlouhodobé praxi a řemeslné dovednosti našich kolegů v oblasti tvorby a správy call centrových řešení.
Josef Pavlis
Zástupce generální ředitele
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky