Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

Avaya Oceana je na špičce všech technologií pro kontaktní centra

Avaya Oceana je na špičce všech technologií pro kontaktní centra

Omnichannel přístup začíná být samozřejmostí pro většinu strategií pro komunikaci se zákazníkem. Avaya Oceana je v současnosti nejlepší řešení pro plnění těchto strategií větších zákaznických centrech.

Umožnuje nejenom sledovat cestu zákazníka při komunikaci s organizací, ale aktivně s těmito informacemi pracovat a vyhodnocovat například pomocí umělé inteligence.

Podle výzkumu agentury Gartner z května 2018 je Avaya leaderem v této oblasti a Algotech je nejenom z těchto důvodů dlouhodobý a loajální Avaya partner s nejvyšší certifikací.

Více o Avaya Oceana můžete vidět na tomto videu:

 

Rozběhnout i to nejjednodušší call centrum je úkol nejenom technologický, ale i konzultační. Cílem je technologicky podpořit samotnou strategii práce se zákazníkem. Tuto pomoc a konzultační rozměr jsme také plně připraveni poskytnout a to především díky naší dlouhodobé praxi a řemeslné dovednosti našich kolegů v oblasti tvorby a správy call centrových řešení.

Kontaktujte nás pro více informací

28.11.2018
[ zpět ]
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2019 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek