Avaya Oceana je na špičce všech technologií pro kontaktní centra

Avaya Oceana je na špičce všech technologií pro kontaktní centra
Články a zajímavosti

Omnichannel přístup začíná být samozřejmostí pro většinu strategií pro komunikaci se zákazníkem. Avaya Oceana je v současnosti nejlepší řešení pro plnění těchto strategií větších zákaznických centrech.

Omnichannel přístup začíná být samozřejmostí pro většinu strategií pro komunikaci se zákazníkem. Avaya Oceana je v současnosti nejlepší řešení pro plnění těchto strategií větších zákaznických centrech.

Umožnuje nejenom sledovat cestu zákazníka při komunikaci s organizací, ale aktivně s těmito informacemi pracovat a vyhodnocovat například pomocí umělé inteligence.

Podle výzkumu agentury Gartner z května 2018 je Avaya leaderem v této oblasti a Algotech je nejenom z těchto důvodů dlouhodobý a loajální Avaya partner s nejvyšší certifikací.

Více o Avaya Oceana můžete vidět na tomto videu:

 

Rozběhnout i to nejjednodušší call centrum je úkol nejenom technologický, ale i konzultační. Cílem je technologicky podpořit samotnou strategii práce se zákazníkem. Tuto pomoc a konzultační rozměr jsme také plně připraveni poskytnout a to především díky naší dlouhodobé praxi a řemeslné dovednosti našich kolegů v oblasti tvorby a správy call centrových řešení.

Kontaktujte nás pro více informací

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.