Omnichannel přístup začíná být samozřejmostí pro většinu strategií pro komunikaci se zákazníkem. Avaya Oceana je v současnosti nejlepší řešení pro plnění těchto strategií větších zákaznických centrech.
Omnichannel přístup začíná být samozřejmostí pro většinu strategií pro komunikaci se zákazníkem. Avaya Oceana je v současnosti nejlepší řešení pro plnění těchto strategií větších zákaznických centrech.
Umožnuje nejenom sledovat cestu zákazníka při komunikaci s organizací, ale aktivně s těmito informacemi pracovat a vyhodnocovat například pomocí umělé inteligence.
Podle výzkumu agentury Gartner z května 2018 je Avaya leaderem v této oblasti a Algotech je nejenom z těchto důvodů dlouhodobý a loajální Avaya partner s nejvyšší certifikací.
Rozběhnout i to nejjednodušší call centrum je úkol nejenom technologický, ale i konzultační. Cílem je technologicky podpořit samotnou strategii práce se zákazníkem. Tuto pomoc a konzultační rozměr jsme také plně připraveni poskytnout a to především díky naší dlouhodobé praxi a řemeslné dovednosti našich kolegů v oblasti tvorby a správy call centrových řešení.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky