Informace se na nás hrnou ze všech stran. Každý den nás média, sociální sítě i naši přátelé zásobují novinkami v takovém množství, že snadno ztratíme přehled. Marketéři díky tomu čelí složité výzvě – jak efektivně oslovit zákazníka a navázat s ním silný a osobní vztah v době, kde jsou digitální technologie na prvním místě?
Informace se na nás hrnou ze všech stran. Každý den nás média, sociální sítě i naši přátelé zásobují novinkami v takovém množství, že snadno ztratíme přehled. Marketéři díky tomu čelí složité výzvě – jak efektivně oslovit zákazníka a navázat s ním silný a osobní vztah v době, kde jsou digitální technologie na prvním místě?
Mnoho z nich už ví, že řešením není nasypat absurdní množství peněz do reklamy. Budování skutečného spojení v době velice krátkého intervalu pozornosti totiž ve skutečnosti požaduje nejen intimní znalost vlastních schopností a možností, především pak ale vědomí o zákazníkovi.
Sami víte, že pokud Váš telefonát na infolinku zvedne hlasový automat, bude telefonát alespoň na 15 minut a Váš původní plán urychlit přenos informací je v trapu. A jestli voláte na infolinku Českých drah, bude z Vás na chvíli zdroj zábavy pro všechny v okolí, až začnete na telefon zoufale křičet „JÍZDNÍ ŘÁDY“ ve snaze přimět automat rozpoznat Váš hlasový příkaz.
V tomto ohledu se již ukázalo, že technologie nemůže nikdy nahradit lidský hlas a skutečnou interakci. Ta nám totiž poskytuje nejen užší kontakt, ale i efektivní a rychlé řešení malých i velkých problémů. Uvědomují si to i výrobci elektroniky a vývojáři:
což nám umožní přemýšlet nad probíraným tématem a my se tak nemusíme starat o zápis poznámek.
Služby zákazníkovi „bez lidí“ prostě nejsou žádoucí. Společnosti, které si tohle uvědomují a kladou na mezilidskou komunikaci vysoké nároky už mají napůl vyhráno – klient se u nich totiž necítí jako další číslo v tabulce.
Vypněme si tedy na příští schůzce telefon a věnujme skutečnou pozornost a energii člověku, který sedí přímo před námi a použijme jako strategii ty nejsilnější vlastnosti, které máme k dispozici – přívětivost, profesionalitu a ochotu rozvíjet hodnoty, na kterých záleží.
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky