Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

Proč jste nám to neřekli?

Proč jste nám to neřekli?

Při řízení projektu v jakémkoli oboru a jakékoli práci u zákazníka se občas objeví tato otázka. Krásná, že? Ale někdy je pokládána častěji, než by se každému z nás líbilo.

 

Pokusím se na ni odpovědět strukturovaně a nastínit všechny možné důvody, proč na ni občas odpovídat musíme.

 

 

 

 

  1. Rozhodně jsme to neudělali se špatným úmyslem.
  2. Nevěděli jsme to.
  3. Nepoložili jsme dostatek otázek a tudíž jsme na všechno neodpověděli.
  4. Objevilo se něco, s čím se v projektu nepočítalo.
  5. Kompatibilita upgradu SW nezafungovala.
  6. Stala se chyba, kterou jsme ještě neviděli.
  7. Podcenili jsme to.
  8. Udělali jsme prostě chybu.
  9. V čase se změnil scope, nepodchytily se všechny změny.
  10. Zákazník neposkytl dostatečnou součinnost.

 

Určitě bude důvodů i více. Vždy je však zapotřebí ihned otevřeně komunikovat. Vždy uvítáme, když se nejasnost či problém řeší konstruktivně ve spolupráci obou stran. Ve valné většině případů mají všechny strany přeci stejný zájem, a to dotáhnout projekt do zdárného konce včas, plně otestovaný a funkční a ve stanoveném rozpočtu.

 

František Zeman
generální ředitel

05.06.2019
[ zpět ]
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2019 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek