Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.

Naše chytré call centrum umožní všem zákazníkům pomocí různých komunikačních kanálů být stále on-line a v kontaktu se svými klienty. Umožníme kontakt messengerem, webem, telefonem, e-mailem nebo kombinací těchto způsobů komunikace.

Děláme věci, které vám dávají smysl a stále rozšiřujeme možnosti. Děláme věci na základě zkušeností z našich projektů.

Pro více informací navštivte www.algocc.cz.

 

Autor: Josef Pavlis, Telco Director

28.11.2019
[ zpět ]
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2019 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek