Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center
Články a zajímavosti

Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.

Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.

Naše chytré call centrum umožní všem zákazníkům pomocí různých komunikačních kanálů být stále on-line a v kontaktu se svými klienty. Umožníme kontakt messengerem, webem, telefonem, e-mailem nebo kombinací těchto způsobů komunikace.

Děláme věci, které vám dávají smysl a stále rozšiřujeme možnosti. Děláme věci na základě zkušeností z našich projektů.

Pro více informací navštivte www.algocc.cz.

 

Autor: Josef Pavlis, Telco Director

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.