Každé odvětví má svá specifika. Ta se navíc mohou v každém podniku lišit. Proto má SugarCRM několik předpřipravených business šablon. I každá jednotlivá výrobní společnost je jedinečná, proto má i připravená šablona značnou míru flexibility pro řešení specifických procesů. Jednou z takových šablon je právě CRM šablona pro výrobní podnik. Co kromě klasických CRM funkcí nabízí?
Každé odvětví má svá specifika. Ta se navíc mohou v každém podniku lišit. Proto má SugarCRM několik předpřipravených business šablon. I každá jednotlivá výrobní společnost je jedinečná, proto má i připravená šablona značnou míru flexibility pro řešení specifických procesů. Jednou z takových šablon je právě CRM šablona pro výrobní podnik. Co kromě klasických CRM funkcí nabízí?
Evidujte každý výrobek v CRM. Mějte informace o jeho výrobní ceně, technické dokumentaci, potřebných materiálech, ale také o jeho skladové dostupnosti s možností napojení na ERP. Umožníte tak obchodníkům sestavit nabídku během jedné minuty. Výsledkem bude nabídka se všemi popsanými položkami a jejich obrázky.
Sledujte, jaké produkty jste již klientům prodali, případně nainstalovali, pokud řešíte i servis. Můžete provádět analýzu prodeje a vytipovat si, které klienty s jakým dalším produktem oslovit.
Funkce produktového katalogu se hodí, i když se vaše výrobky neopakují. Více pozornosti se však upírá na produkt samotný, kde je potřeba jej celý vymyslet a spočítat. Pokud vyrábíte na zakázku, tak jistě oceníte možnost cenotvorby přímo v Sugaru, od poptávky klienta, přes schvalování technického oddělení, obchodního manažera až po závěrečné schválení klientem. Celý tento proces umíme v Sugaru automatizovat na základě vašich potřeb.
Výhodou je mít CRM napojené na další výrobní systémy. Obchodník pak sleduje výrobní fáze jednotlivých položek na jednom místě a dokáže si tak ohlídat veškeré termíny svých zakázek. Obchodní manažer vidí stavy všech zakázek a s dostatečným předstihem dokáže odstranit překážky, pokud vidí, že se zakázka vyjímá navrženému standartnímu procesu.
Procesy v CRM nemusí být spouštěné jen klasickými způsoby. Umíme i integraci IoT čidel a plánování servisních zásahů u zákazníků přímo na základě zaslaných informací. Využíváme tak v CRM nejen klasické informace jako je GPS poloha nebo teplota ve skladu, ale IoT zařízení může technikovi před servisním zásahem zaslat i sériové číslo výrobku a informace k potřebným náhradním dílům nebo servisní činnosti.
Možnost evidovat klienty, kontaktní osoby, obchodní příležitosti a jejich výhled do budoucna, schůzky, hovory, úkoly, spravovat e-mailové kampaně a reporting napříč podnikem – tyto klasické funkce CRM samozřejmě potřebují všichni a SugarCRM je také nabízí. I produktový katalog je klasickou funkcí Sugaru, nicméně každý nástroj je potřeba správně uchopit, aby pokryl stávající agendu a přinesl tak další extra ovoce.
Potřebujete pomoci se CRM? Neváhejte nás kontaktovat. S naším řešením postaveným na produktu SugarCRM Vám dokážeme pomoci ihned.
Michal Macek
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky