Jak probíhal letošní Zákaznický den?

Jak probíhal letošní Zákaznický den?
Články a zajímavosti

Předchozí dva roky jsme to zvládli on-line, letos jsme se ale konečně setkali osobně, a to ve čtvrtek 19.5. v Hotelu Akademie Naháč v Choceradech. Konference se navíc nesla ve slavnostním duchu 25. výročí založení společnosti. Pojďte se podívat, jak celý den probíhal.

Během dopoledne prezentovaly jednotlivé týmy novinky ze svých divizí. Z cloudu jsme představili GPUaaS – včetně modelového příkladu pro CAD systémy a taky trendy v kyberbezpečnosti a nová rizika. U podnikových systémů jsme si ukázali řízené sklady budoucnosti pomocí RTLS včetně živé ukázky. V CRM jsme diskutovali o automatizaci backoffice procesů a obchodních procesů. A v komunikačních technologiích byla řeč o trendech v oblasti orchestrace komunikace a případových studiích pro omnichannel řešení. 

 

 

 

Generální ředitel František Zeman zahájil odpolední program svým proslovem o úspěších a budoucnosti Algotechu, promluvil i o tom, jak pomáháme v rámci našeho nadačního fondu Algo. Hostem, který následně vystoupil, byl Marcel Šik, spoluzakladatel Centra Hájek, který navázal na nadaci a mluvil o péči o postižené děti a o tom, co všechno pro své klienty Centrum Hájek zařizuje. 

Zákaznický den uzavřely prezentace managementu společnosti – Petra Loužeckého, Josefa Pavlise, Romana Kopeckého a Davida Kazdy, aby i ostatní zákazníci byli informováni i o tom nejdůležitějším dění v našich čtyřech divizích. 

 

 

Krásný a slunečný den jsme zakončili dobrou kávou a občerstvením ve venkovních prostorech hotelu. Všem našim zákazníkům moc děkujeme za přízeň a důvěru. Měli jsme obrovskou radost z toho, kolik se nás sešlo, a moc se na vás těšíme zase v příštím roce. 

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.