Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

Správa systému Oracle E-Business Suite ve společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, s.r.o.

Automobilka Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) je společným podnikem japonské firmy Toyota Motor Corporation (TMC) a francouzské PSA Groupe. Největší výrobce automobilů na světě TMC a evropský lídr PSA Groupe podepsali smlouvu o spolupráci v lednu 2002. Společnost začala vyrábět městské vozy Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1 u Kolína v únoru 2005. V současné době se na výrobě vozů, vyznačujících se spolehlivostí a nízkou spotřebou, podílí 2 700 zaměstnanců.

Společnost používá během výrobního procesu, i v automobilech, nejekologičtější technologie. Ochrana přírody je velkou prioritou. Tato filozofie začíná u každého zaměstnance a prostupuje celou továrnou. Odměnou za šetrný přístup k životnímu prostředí je certifikace BAT (Best Available Techniques), kterou společnost obdržela společně s mezinárodním certifikátem řízení ochrany životního prostředí EN ISO 14001:2004.

Výchozí situace

Pro podporu účetních procesů a evidenci majetku provozuje společnost TPCA systém Oracle E-Business Suite (EBS). Z pohledu zajištění potřeb společnosti a dalšího rozvoje Oracle EBS systému bylo zapotřebí efektivně řešit požadavky koncových uživatelů a rychle nasazovat nové změnové požadavky. Na základě standardních TPCA procesů společnost TPCA vypsala výběrové řízení na nového dodavatele pro správu Oracle EBS systému.

Mezi hlavními požadavky na nového dodavatele služeb bylo

  • Společnost s týmem certifikovaných specialistů na systém Oracle EBS
  • Komunikace v českém jazyce
  • Flexibilní komunikace při řešení požadavků a incidentů
  • Připravenost týmu řešit nové změnové požadavky bez dlouhých čekacích lhůt
  • Řešení a konzultace požadavků s možností zavolat přímo řešiteli a komunikovat s ním požadavek
  • Poskytování technické podpory Oracle EBS
  • Zajištění podpory Oracle Databáze

Přínosy řešení pro zákazníka

  • Snížení nákladů na správu Oracle EBS systému
  • Zvýšení spokojenosti uživatelů systému díky rychlému a efektivnímu řešení jejich požadavků
  • Nasazování nových vylepšení a změnových požadavků dle potřeb zákazníka
  • Efektivní řízení díky pravidelným týdenním schůzkám s
    • Revizí stávajících požadavků
    • Vzájemnou zpětnou vazbou
    • Plánováním a prioritizací požadavků
  • Údržba a rozvoj vysoce customizovaného řešení včetně dokumentace
  • Okamžitý přehled a evidence stavu požadavků díky automatické integraci mezi helpdeskovými systémy dodavatele a zákazníka

 

"Přechod k novému dodavateli služeb přinesl profesionální a rychlé odbavení našich požadavků. Díky pravidelným servisním schůzkám máme možnost prioritizovat a plánovat nové práce podle našich potřeb.“

Jan Hroník, finanční oddělení TPCA, manažer

 

"Servisní tým společnosti Algotech převzal řešení Oracle EBS s pokročilými customizacemi a zvládl průběh transitní fáze bez problémů a nadále podporuje jeho provoz. Přechod k novému poskytovateli služeb splnil naše očekávání.“

Jan Průcha, informační systémy TPCA, manažer

[ zpět ]
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! Kontaktujeme vás obratem.
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2019 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek