AI Algotech chatbot – firemní asistent, který ví všechno

AI Algotech chatbot je chytré řešení, které okamžitě odpoví na všechny otázky díky propojení informací z interních systémů a dokumentů.

Zaměstnanci tak rychle získají odpovědi na dotazy ohledně směrnic, manuálů, procesů a dalších firemních informací.  Vše dostupné bezpečně, rychle a efektivně.

AI Algotech chatbot – firemní asistent, který ví všechno

Proč využívat AI Algotech chatbota?

>
Garantovaná dostupnost 24/7/365
Jsme tu pro vás non-stop a odpovíme na každý požadavek. 90 % požadavků vyřešíme do 30 minut.
>
Úspora času zaměstnanců
Ušetříte minimálně 10 minut denně každému zaměstnanci. Při 100 zaměstnancích uspoříte za rok 3 666 hodin.
>
Integrace s firemními systémy
Našeho chatbota lze flexibilně integrovat do vašich firemních systémů (např. Office 365, CRM, ERP, ServiceDesk, JIRA).
>
Bezpečnost dat
Data denně zálohujeme a pro vyšší bezpečnost je ukládáme ve více lokalitách v ČR. Provoz je možný v privátním cloudu.
ZISK

Co získáte implementací AI Algotech chatbot?

Co získáte implementací AI  Algotech chatbot?

Náš AI chatbot poskytuje uživatelům okamžitou podporu a odpovědi na dotazy pokládané běžným jazykem. Pomocí umělé inteligence vás asistent provede každým procesem přesně podle vašich firemních požadavků. Kromě toho dostanete:

  1. Informace ze všech firemních systémů a dokumentů na jenom místě 
  2. Okamžitý přístup k aktuálním informacím 
  3. Srovnání nekonzistencí ve firemní dokumentaci 
  4. Možnost provozu v privátním cloudu 
  5. Okamžité odpovědi a snížení administrativní zátěže 
  6. Non-stop asistenci 
Co získáte implementací AI  Algotech chatbot?
Zvyšte díky AI Algotech chatbotovi produktivitu práce svých zaměstnanců
Při 100 zaměstnancích ušetříte za rok 3 666 hodin
RYCHLÁ NÁVRATNOST

Při 100 zaměstnancích ušetříte za rok 3 666 hodin

Při 100 zaměstnancích ušetříte za rok 3 666 hodin

Při úspoře 10 minut denně a 100 zaměstnancích uspoříte za rok 3 666 hodin! Snížíte náklady na školení a podporu nových zaměstnanců.

Pokud počítáme průměrnou hodinovou nákladovou sazbu zaměstnance 500 Kč/hod, dostaneme se na úsporu 1 833 000 Kč za rok.

Díky nasazení interního AI Algotech chatbota můžete tedy ušetřit skoro 2 miliony Kč jen na efektivitě práce. 

O naše klienty se staráme – na každý požadavek reagujeme už od 5 minut a do 30 minut většinu z nich vyřešíme
BEZPEČNOST NA PRVNÍM MÍSTĚ

Klademe důraz na bezpečnost

Klademe důraz na bezpečnost

Provozujeme vlastní datové centrum v České republice, garantujeme vysoký výkon technologií a 99,99% dostupnost dat. Díky tomu můžete počet běžících systémů a kontejnerů násobit i snižovat podle reálného využití. 

Jsme držitelem certifikátu bezpečnosti ISO 27001:2014, naše datové centrum je postavené v souladu s klasifikací TIER III a splňuje podmínky PCI DSS. Datové centrum non-stop monitorujeme. 

Klademe důraz na bezpečnost
Již 25 let se o bezvadné fungování vašich systémů stará více než 120 IT specialistů
Najdeme řešení i pro vás
O NÁS

Je s námi spokojeno více než 500 zákazníků

Přes 25 let se nepřetržitě staráme o bezpečnost firemních dat, nabízíme řešení pro oblast firemní komunikace, call center, CRM a ERP systémů, kyberbezpečnosti, cloudových služeb a GDPR. Vyvíjíme také aplikace na míru a nabízíme ServiceDesk. Produkty a služby vždy přizpůsobujeme vašim potřebám.
25+
let zkušeností
6000+
projektů
Telly
Český rozhlas
ADP
Czech airlines
Remax Česká republika
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.