Software Algotech Contact Center využijete pro vyřízení hovorů, e-mailů, komunikace v MS Teams, WhatsApp a chatových i SMS zpráv v kontaktních a zákaznických centrech od 10 operátorů. Řešení Algotech Contact Center je vhodné i pro velké společnosti s 1000 operátory. Samozřejmostí je možnost nahrávání a šifrování veškeré komunikace. Řešení Algotech Contact Center vám přizpůsobíme na míru.
Převeďte telefonní ústřednu k nám a zajistěte své společnosti plynulou firemní komunikaci díky nejspolehlivější technologii na trhu. Řešení je vhodné pro podniky s 20 a více zaměstnanci od kanceláří až po výrobní haly. Systém disponuje nejvyšší dostupností s maximálním výpadkem 7 minut ročně - tj. s dostupností 99,999.
Ať už hledáte software a hardware pro call centra nebo chcete zefektivnit firemní komunikaci, najdeme pro vás to nejvhodnější řešení. Obraťte se na nás, rádi vám pomůžeme.
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky