Systém, díky kterému vyřídíte SMS zprávy, telefonní hovory, e-maily a můžete i chatovat. Zaručujeme non-stop technickou podporu, takže požadavky řešíme okamžitě, a díky dvojitému zálohování si můžete být jistí 99,99% dostupností dat.
Software pro call centra můžete použít pro vyřízení hovorů, e-mailů, chatu i SMS zpráv i ve formě messengeru a WhatsAppu. Jeho podoba je zcela na vás, protože funkce upravíme na míru.
Systém je vhodný pro call centra a zákaznickou podporu od 10 operátorů. Navíc garantujeme 99,99% dostupnost dat.
„Algotech Contact Center je řešení, které rozvíjí naše podnikání a podporuje specifický způsob fungování našich pracovišť uživatelské podpory. Zejména se jedná o funkcionalitu na míru, kdy má operátor možnost vybrat a řešit urgentní požadavek klienta a poté se vrátit k méně závažným požadavkům.“ ČD - Informační Systémy, a.s.
Už více než 25 let dodáváme náš software i hardware pro call centra do malých i velkých firem, jako je Raiffeisenbank nebo Komerční banka.
Jak postupujeme? Nejprve provedeme analýzu, abychom navrhli ideální řešení přímo pro vás, a po schválení systém implementujeme. Platíte jen za to, co využijete, a to bez velkých počátečních nákladů.
Nemusíte se bát, že by operátoři nepracovali. Přehledný systém a dvojí reporting – pro nadřízené a operátory – vám umožní kontrolovat počet odpracovaných hodin vašich zaměstnanců. Statistiky si lze filtrovat pro jednotlivce i skupiny.
Software pro call centra navíc umíme integrovat do jakéhokoliv CRM i ERP systému. Vše tak budete mít pod kontrolou v nástroji, na který jste zvyklí.
Budete mít k dispozici jednu kontaktní osobou i non-stop ServiceDesk v českém jazyce. Většinu požadavků vyřešíme ještě týž den a nemusíte se bát ani výpadků – garantujeme 99,99% dostupnost dat.
Algotech Contact Center představuje moderní integrační a komunikační platformu poskytovanou z našeho cloudu. Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro bezproblémovou interakci se zákazníky – od virtuální ústředny přes automatickou distribuci hovorů až po multimediální komunikaci (hlas, e-mail, SMS, chat).
Systém můžeme snadno propojit s vašimi stávajícími CRM a helpdeskovými systémy. Platforma obsahuje pokročilý reporting, nahrávání hovorů a díky snadné rozšiřitelnosti roste společně s vámi. Samozřejmostí je integrace s AI pro ještě efektivnější komunikaci, garantovaná dostupnost služby a helpdesk 24/7.
Společnost ČD - Informační Systémy, a.s. (ČDIS) hledaly řešení uživatelské podpory, které by nahradilo již nevyhovující systém, který kromě jiného nebyl schopen řešit specifické požadavky na vyřizování problémů jejich klientů.
Algotech CC je implementováno v datovém centru Algotech a Vorwerk call centrum jeho funkcionalitu využívá formou cloudové služby. Implementace celého projektu od prvních příprav do go-live Algotech CC včetně integrace byla kratší než 3 měsíce.
Od první nabídky a představení produktu do spuštění řešení včetně implementace všech customizací a migrací uplynul 1 rok, vlastní realizace proběhla v Q4 2018. Od té doby je v AXA ASSISTANCE systém dále rozvíjen, v současné době s ním pracuje již stovka operátorů.
ERV Evropská působí na českém trhu už 30 let a je jedinou specializovanou cestovní pojišťovnou. Ročně se zde pojistí před 1,2 milionu zákazníků a už 16 let v řadě byla zvolena pojišťovnou s nejlepším cestovním pojištěním. Své služby poskytuje jednotlivcům, firmám a především klientům cestovních kanceláří. ERV patří do skupiny ERGO a Munich Re, jedné z vědoucích světových zajišťoven. Provozuje vlastní asistenční službu se sítí Euro-Center na všech kontinentech k řešení nouzových situací přímo v místě pobytu.
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky