V minulých dnech jsme oslavili 1111 dní našeho ServiceDesku, který mimo jiné bdí nad stavem a dostupností vašich systémů v AlgoCloudu, přijímá a též řeší velkou část rutinních požadavků. ServiceDesk není ale jen číslech, ale hlavně o lidech na obou stranách požadavku.
V minulých dnech jsme oslavili 1111 dní našeho ServiceDesku, který mimo jiné bdí nad stavem a dostupností vašich systémů v AlgoCloudu, přijímá a též řeší velkou část rutinních požadavků. ServiceDesk není ale jen číslech, ale hlavně o lidech na obou stranách požadavku.
Není bez zajímavosti, že 5 kolegů z jeho řad díky schopnostem a dovednostem našlo svoje uplatnění v rámci vyšších úrovní podpory ve všech úsecích Algotechu (ERP, TELCO, CLOUD) či se díky rozvoji stali opravdovými speciality a seniory v řadách ServiceDesku.
Pokud byste rádi věděli něco více o našem ServiceDesku, dejte nám vědět.
#jsmetuprovas @servicedesk
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky