V rámci Algo Snídaně na téma Řízená komunikace v organizaci proběhl 30.10. v Algotechu workshop, jehož cílem bylo ukázat pro jaké způsoby komunikace mohou dnešní systémy svým uživatelům poskytnout podporu a jaké oblasti produktů a konkrétní produkty jsou k dispozici.
V rámci Algo Snídaně na téma Řízená komunikace v organizaci proběhl v Algotechu workshop, jehož cílem bylo ukázat pro jaké způsoby komunikace mohou dnešní systémy svým uživatelům poskytnout podporu a jaké oblasti produktů a konkrétní produkty jsou k dispozici. Byly uvedeny konkrétní příklady použití a hlavně jak postupovat a na co si dávat pozor pří výběru služby nebo při implementaci systému ve vlastní společnosti.
V oblasti telekomunikačních služeb, systémů pro podnikovou komunikaci a telefonních ústředen má Algotech dlouhodobé zkušenosti a velkou řadu referencí z úspěšných projektů. V rámci našich služeb jsme tak schopni zákazníkovi nabídnout pomoc v této oblasti už od začátku při analýze potřeb a požadavků na daný systém tak při vlastní implementaci či následném provozu. V případě výběru Avaya systému zákazníkem můžeme samotnou implementaci a servis i technicky zajistit.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky