Na technologii Avaya naše společnost začala před mnoha lety růst. Chvíli to vypadalo, že se tato spolupráce již nemůže dále prohlubovat, ale v tomto předpokladu jsme se hluboce mýlili. Díky tomu, že technologie Avaya jsou zvlášť v Západní Evropě čím dál tím více oblíbenější pro oblast podnikové komunikace a call center, hledala Avaya partnera, který by se o implementaci a podporu této rostoucí zákaznické báze postaral.
Na technologii Avaya naše společnost začala před mnoha lety růst. Chvíli to vypadalo, že se tato spolupráce již nemůže dále prohlubovat, ale v tomto předpokladu jsme se hluboce mýlili. Díky tomu, že technologie Avaya jsou zvlášť v Západní Evropě čím dál tím více oblíbenější pro oblast podnikové komunikace a kontaktních center, hledala Avaya partnera, který by se o implementaci a podporu této rostoucí zákaznické báze postaral. Tohoto partnera našel v Algotechu v České republice. To podtrhává naši významnost a důvěru v nás a zároveň je to poděkování za výbornou práci v minulosti.
Pro nás to znamená, že můžeme rozšiřovat tým a školit ho na nová řešení, která u nás ještě nejsou implementována, získávat zkušenosti na těchto projektech v zahraničí a ty můžeme následně aplikovat v naší rodné kotlině.
Pro celou naši komunitu kolegů a zákazníků je to skvělá zpráva a jedinou chybou na ní je, že jsme to málo oslavili :)
Takže ještě jednou, díky všem! Připíjíme na tento velkolepý úspěch a moc se těšíme na všechny nové věci, které tato spolupráce přinese.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky