Není nic horšího, než když zákazník přesně ví, co chce

Není nic horšího, než když zákazník přesně ví, co chce
-

Častokrát se mi stalo, že jsme přišli ke klientovi a ten měl úhledně a detailně zpracované zadání pro podnikový systém, který si u nás chtěl pořídit. Pak je velmi snadné sklouznout k tomu mu to odkývat a udělat to přesně tak, jak chce.

Častokrát se mi stalo, že jsme přišli ke klientovi a ten měl úhledně a detailně zpracované zadání pro podnikový systém, který si u nás chtěl pořídit. Pak je velmi snadné sklouznout k tomu mu to odkývat a udělat to přesně tak, jak chce. Navíc je to méně práce, protože zadání je již přeci hotové. Když k tomu ještě připojím heslo „náš zákazník, náš pán” a na závěr potenciál získat si klienta na svou stranu tím, že jej poslechnu a za zadání navíc pochválím, tak přece nemohu nic ztratit, ale jen získat. Je to ale skutečně správně?

Po čase jsme s kolegy zjistili, že když zákazníkovi dodáme přesně to, co nám zadal, tak není spokojený a vina jde samozřejmě za námi.

Člověk se zkrátka musí přemoct, jak Američané říkají „ujít extra míli” a dát si tu práci zanalyzovat potřeby klienta a podle vlastních zkušeností z dalších projektů sestavit zadání podnikového řešení na míru. Pokud je zadání kvalitní, tak klientovi bude dávat smysl a nebude třeba jej přemlouvat, aby si nechal poradit. Koneckonců, není to jen práce, kterou dodáváme, je to i know-how.

 

Autor: Michael Macek

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.