Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

Není nic horšího, než když zákazník přesně ví, co chce

Není nic horšího, než když zákazník přesně ví, co chce

Častokrát se mi stalo, že jsme přišli ke klientovi a ten měl úhledně a detailně zpracované zadání pro podnikový systém, který si u nás chtěl pořídit. Pak je velmi snadné sklouznout k tomu mu to odkývat a udělat to přesně tak, jak chce. Navíc je to méně práce, protože zadání je již přeci hotové. Když k tomu ještě připojím heslo „náš zákazník, náš pán” a na závěr potenciál získat si klienta na svou stranu tím, že jej poslechnu a za zadání navíc pochválím, tak přece nemohu nic ztratit, ale jen získat. Je to ale skutečně správně?

Po čase jsme s kolegy zjistili, že když zákazníkovi dodáme přesně to, co nám zadal, tak není spokojený a vina jde samozřejmě za námi.

Člověk se zkrátka musí přemoct, jak Američané říkají „ujít extra míli” a dát si tu práci zanalyzovat potřeby klienta a podle vlastních zkušeností z dalších projektů sestavit zadání podnikového řešení na míru. Pokud je zadání kvalitní, tak klientovi bude dávat smysl a nebude třeba jej přemlouvat, aby si nechal poradit. Koneckonců, není to jen práce, kterou dodáváme, je to i know-how.

 

Autor: Michael Macek

26.09.2019
[ zpět ]
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2019 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek