Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

Není nic horšího, než když zákazník přesně ví, co chce

26. 09. 2019
Častokrát se mi stalo, že jsme přišli ke klientovi a ten měl úhledně a detailně zpracované zadání pro podnikový systém, který si u nás chtěl pořídit. Pak je velmi snadné sklouznout k tomu mu to odkývat a udělat to přesně tak, jak chce.
Není nic horšího, než když zákazník přesně ví, co chce

Častokrát se mi stalo, že jsme přišli ke klientovi a ten měl úhledně a detailně zpracované zadání pro podnikový systém, který si u nás chtěl pořídit. Pak je velmi snadné sklouznout k tomu mu to odkývat a udělat to přesně tak, jak chce. Navíc je to méně práce, protože zadání je již přeci hotové. Když k tomu ještě připojím heslo „náš zákazník, náš pán” a na závěr potenciál získat si klienta na svou stranu tím, že jej poslechnu a za zadání navíc pochválím, tak přece nemohu nic ztratit, ale jen získat. Je to ale skutečně správně?

Po čase jsme s kolegy zjistili, že když zákazníkovi dodáme přesně to, co nám zadal, tak není spokojený a vina jde samozřejmě za námi.

Člověk se zkrátka musí přemoct, jak Američané říkají „ujít extra míli” a dát si tu práci zanalyzovat potřeby klienta a podle vlastních zkušeností z dalších projektů sestavit zadání podnikového řešení na míru. Pokud je zadání kvalitní, tak klientovi bude dávat smysl a nebude třeba jej přemlouvat, aby si nechal poradit. Koneckonců, není to jen práce, kterou dodáváme, je to i know-how.

 

Autor: Michael Macek

FB in
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! Kontaktujeme vás obratem. Konzultaci zvládneme rychle a efektivně.
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2022 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - cookies