SugarCRM právě
zaktualizovali svůj systém. Verze číslo 10 je tu! Co nového přináší a jak tím pomůže
zefektivnit procesy ve Vaší firmě?
Record view: přepracovaná grafická verze
Sugar udělal revizi uživatelského prostředí v zobrazení „record view”. Změny jsou jen malé, ale dělají funkci jednodušší a rychleji pochopitelnou pro nové uživatele.
Zároveň máte nyní mnohem větší možnosti personalizace a vzhled si tak můžete upravit, aby vyhovoval Vašim potřebám (hlavně co se uspořádání nápisů týče).
Nelíbí se Vám nová verze? Jste zvyklí na tu starou? Není problém, k původnímu vzhledu se vrátíte pár kliknutími.
Tooltipy – zobrazení dlouhých názvů
Obsahuje políčko moc dlouhý pojem, takže se nezobrazuje celý? Nyní na něj stačí najet myší a celý název se zobrazí ve formě tooltipu. Nikam nemusíte klikat nebo složitě hledat, kde je celý název. Vše máte na dosah ruky.
Nové dashlety
V nové verzi SugarCRM máte přístup k novým prvkům dashboardu. Všechny usilují o větší přehlednost a jednodušší způsob využití.
„Interactions”
Okno Interactions jde otevřít v zobrazení Record View a poskytuje přehled všech hovorů, schůzek, e-mailů a poznámek k danému kontaktu či záznamu.
Můžete také přidat nové interakce kliknutím na tlačítko „+” a vyplněním základních informací. Jednotlivé akce už se zkopírují do svých individuálních sekcí, kde můžete upravit detaily.
„Comment log”
Zjednodušte komunikaci v týmu! Nově můžete zanechávat komentáře a reagovat na poznámky ostatních v jednoduchém uživatelském prostředí.
„Record View”
Tento dashlet můžete snadno přidat k zobrazení téměř jakékoliv sekce systému a okamžitě vidět všechny detaily zobrazeného záznamu bez zbytečného hledání.
Změny (k lepšímu) v Tile View
Tile View je pro svou přehlednost jedním z nejoblíbenějších typů zobrazení. Využívá japonského principu kanban a umožňuje snadné třídění informací do sloupců. Nyní je dostupný i v modulu Leads, kompatibilní s RTL jazyky a aplikované filtry se načtou ihned po přepnutí do List View.
Dalšími změnami je větší možnost customizace – můžete upravit pořadí sloupců, přidávat vlastní pole a nastavit pravidla validace.
Sugar nepřestává pracovat na tom, aby jejich CRM systém byl svým uživatelům co možná nejpřístupnější. Neustále analyzují zpětnou vazbu klientů, přidávají nové funkce a pomáhají čím dál tím většímu množství firem .