Zjednodušte si život s novou verzí SugarCRM

Zjednodušte si život s novou verzí SugarCRM
Články a zajímavosti

SugarCRM právě zaktualizovali svůj systém. Verze číslo 10 je tu! Co nového přináší a jak tím pomůže zefektivnit procesy ve Vaší firmě?

SugarCRM právě zaktualizovali svůj systém. Verze číslo 10 je tu! Co nového přináší a jak tím pomůže zefektivnit procesy ve Vaší firmě?
 

Record view: přepracovaná grafická verze

Sugar udělal revizi uživatelského prostředí v zobrazení „record view”. Změny jsou jen malé, ale dělají funkci jednodušší a rychleji pochopitelnou pro nové uživatele. 
Zároveň máte nyní mnohem větší možnosti personalizace a vzhled si tak můžete upravit, aby vyhovoval Vašim potřebám (hlavně co se uspořádání nápisů týče). 
Nelíbí se Vám nová verze? Jste zvyklí na tu starou? Není problém, k původnímu vzhledu se vrátíte pár kliknutími.
 

Tooltipy – zobrazení dlouhých názvů

Obsahuje políčko moc dlouhý pojem, takže se nezobrazuje celý? Nyní na něj stačí najet myší a celý název se zobrazí ve formě tooltipu. Nikam nemusíte klikat nebo složitě hledat, kde je celý název. Vše máte na dosah ruky.
 

Nové dashlety 

V nové verzi SugarCRM máte přístup k novým prvkům dashboardu. Všechny usilují o větší přehlednost a jednodušší způsob využití. 
 

„Interactions”

Okno Interactions jde otevřít v zobrazení Record View a poskytuje přehled všech hovorů, schůzek, e-mailů a poznámek k danému kontaktu či záznamu. 
Můžete také přidat nové interakce kliknutím na tlačítko „+” a vyplněním základních informací. Jednotlivé akce už se zkopírují do svých individuálních sekcí, kde můžete upravit detaily.
 

„Comment log”

Zjednodušte komunikaci v týmu! Nově můžete zanechávat komentáře a reagovat na poznámky ostatních v jednoduchém uživatelském prostředí.
 

„Record View”

Tento dashlet můžete snadno přidat k zobrazení téměř jakékoliv sekce systému a okamžitě vidět všechny detaily zobrazeného záznamu bez zbytečného hledání
 

Změny (k lepšímu) v Tile View

Tile View je pro svou přehlednost jedním z nejoblíbenějších typů zobrazení. Využívá japonského principu kanban a umožňuje snadné třídění informací do sloupců. Nyní je dostupný i v modulu Leads, kompatibilní s RTL jazyky a aplikované filtry se načtou ihned po přepnutí do List View.
Dalšími změnami je větší možnost customizace – můžete upravit pořadí sloupců, přidávat vlastní pole a nastavit pravidla validace.
 
 
Sugar nepřestává pracovat na tom, aby jejich CRM systém byl svým uživatelům co možná nejpřístupnější. Neustále analyzují zpětnou vazbu klientů, přidávají nové funkce a pomáhají čím dál tím většímu množství firem . 
V Algotechu jsme hrdí na to, že SugarCRM nabízíme českému trhu. Zjistěte víc o výhodách CRM nebo využijte naší bezplatné konzultace.
 
 
Pošlete nezávaznou poptávku ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.