CRM systém je pro firmu doslova zlatý důl: pomůže Vám s cross-sellem a up-sellem, udělá pořádek v objednávkách a zefektivní pipeline. Když má ty správné funkce. Kterých 6 funkcí CRM pomůže Vašim obchodníkům v úspěšném prodeji produktů a služeb a posune sales ve Vaší firmě na ještě vyšší úroveň?
CRM systém je pro firmu doslova zlatý důl: pomůže Vám s cross-sellem a up-sellem, udělá pořádek v objednávkách a zefektivní pipeline. Když má ty správné funkce. Kterých 6 funkcí CRM pomůže Vašim obchodníkům v úspěšném prodeji produktů a služeb a posune sales ve Vaší firmě na ještě vyšší úroveň?
Nést si s sebou na každé setkání s klientem těžký notebook je už minulostí. Jak to ale udělat, když se jako obchodník neobejdete bez přístupu k datům v CRM softwaru? Vaši obchodníci jistě ocení CRM aplikaci pro mobily a tablety. Nejen, že v ní mají všechna data kdykoli a kdekoli po ruce, ale navíc si mohou například nastavit upozornění na blížící se schůzku nebo si těsně před setkáním ověřit informace o klientovi.
Vedou Vaši obchodníci důležitou schůzku online, ale nemají čas či příležitost dělat si poznámky? Nevadí, kvalitní integrovatelná mobilní aplikace umožní i zaznamenání hovorů přímo do CRM systému. Obchodníci se pak k záznamu vrátí a o žádné informace nepřijdou.
Nepostradatelné jsou pro obchodníky CRM funkce, které usnadňují a automatizují obchodní pipeline, od leadů až po fakturaci zakázky. CRM systém by měl poskytnout možnost spravovat leady a následně i celý průběh realizace jednotlivých obchodů. Díky přehledu svěřených leadů v CRM systému bude Váš obchodní tým přesně vědět, jaké nabídky mohou potenciálního zákazníka zaujmout.
Další funkcí CRM nástrojů, která zefektivňuje pipeline, je rozdělení obchodních případů na více fází. Díky tomu můžete předejít situaci, kdy zákazník příliš dlouho čeká na objednávku, která se nikam neposouvá.
CRM software by měl Vašim obchodníkům vyjít vstříc i v případě cross-sellingu a up-sellingu. Aby byl prodej dražšího či souvisejícího zboží dostupný, potřebují obchodníci dokonale znát potřeby a preference svých zákazníků.
K tomu slouží nástroje pro evidenci zákazníků, díky kterým mají obchodníci přístup k veškeré historii komunikace s klientem a relevantním informacím o klientech. Kromě evidence zákazníků Vám dobré CRM poskytne i evidenci minulých zakázek.
Sales forecasting je nástroj, který Vašim obchodníkům umožní předvídat, kdy zákazník bude mít zájem o zakoupení dalšího produktu. Díky tomu budou moci klienta sami oslovit a předejít tomu, že se obrátí na konkurenční společnost.
SugarCRM posune Vaše podnikání o level výš. Je to totiž CRM nástroj, který disponuje veškerými zmíněnými funkcemi – a mnoha dalšími. Podívejte se, co všechno umí, nebo rovnou vyzkoušejte demo verzi zdarma.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky