4 technologické pilíře home office

4 technologické pilíře home office
Články a zajímavosti

V posledním roce došlo k výraznému nárůstu pracovníků na home office. Toto nucené zavedení plošné práce z domova s sebou přineslo řadu úskalí, kterým musely firmy chtě nechtě čelit. Ať je konkrétně pro vás tato situace nová nebo je vaše společnost plná ostřílených vzdálených pracovníků, jistě nám dáte za pravdu, že úspěšnost home office je do značné míry postavena na efektivním využití moderních technologií.

V dnešním článku budeme hledat odpovědi na otázky, jak zajistit efektivní spolupráci, přístupnost nástrojů, dostupnost dat a kybernetickou bezpečnost v režimu flexibilního zaměstnávání

 

1. Základem práce z domu je zajistit dostupnost dat 

Nastal čas na přechod do cloudu. Otázkou již není, jestli vůbec do cloudu přejít, ale kdy to udělat. Podle iCorps Technologies má dnes 81 % podniků v cloudu alespoň jednu aplikaci nebo segment své infrastruktury.

Cloud je tou nejlepší možnou adresou pro vaše podnikání – veškerá data sdílíte vždy v reálném čase, bezpečně a v souladu s GDPR.

Jak vám pomůžeme? Již v roce 2012 jsme spustili vlastní datové centrum se sídlem v České republice. Vaše firemní data díky tomu nelítají přes půl světa a jsou neustále přístupná bez ohledu na místo, ze kterého pracujete. Zároveň vše zálohujeme na více lokalitách, takže o svá data nikdy nepřijdete. 

Tip: Posviťte si na jednotlivé druhy cloudu a zjistěte, v čem se liší.

  

2. Jak zvládnout home office? Udržujte kontakt se svými kolegy

Jistě jste byli zvyklí setkávat se se svými kolegy tváří v tvář. Za takových podmínek je zadávání úkolů a předávání informací o projektu daleko efektivnější. Alternativou, která vám alespoň zčásti nahradí sociální kontakt, je pořádání videokonferencí. 

Ze statistik společnosti Digital in the Round (2021) vyplývá, že nástroje pro videokonference:

  • zaznamenaly v roce 2020 nárůst o 535 %
  • využívá 76 % vzdálených pracovníků
  • zvyšují produktivitu o 50 %

Jak vám pomůžeme? Porady i obchodní meetingy budou hračkou díky silné technologii pro virtuální týmové konference Avaya Spaces. V rámci jednoho hovoru můžete propojit bez problémů až 200 pracovníků. 

 

3. Při práci z domu dbejte na bezpečnost 

V průměru každá desátá firma v České republice se během své praxe setkala s únikem dat. O důvod víc, proč dbát na zabezpečení systémů a ochranu dat.

Na co se při práci na dálku především zaměřit?

  • správné nastavení uživatelských rolí a přístupů do systémů
  • zavedení aktivní Virtual Private Network (VPN) pro účely vzdáleného připojení do sítě
  • šifrování zařízení a externích médií, na kterých se vyskytují firemní data
  • nastavení vícefaktorového přihlášení

Jak vám pomůžeme? Zákaznická a firemní data dnes tvoří podstatnou část hodnoty každé společnosti, proto zavedeme kybernetickou bezpečnost do vaší firmy a pomůžeme tím chránit Vaši stávající tržní pozici.

Tip: Přečtěte si náš článek o komplexní kyberbezpečnosti, ve kterém vám prozradíme, jak se chránit na všech frontách

 

4. Dopřejte svým pracovníkům kompletní vybavení

Určitě se neobejdete ani bez aplikací pro home office. Takovým balíčkem je i Microsoft 365 – nejznámější a nejspolehlivější kancelářský software, který spolehlivě nakopne vaši produktivitu. Řiďte svou firmu chytře: bezpečněji a rychleji než kdy dříve.

Jak vám pomůžeme? Nabízíme vám možnost vyzkoušet si na první měsíc tradiční kancelářský balíček Microsoft 365 ve virtuálním prostředí zcela zdarma. Pomůžeme vám s kompletní implementací a budeme vám krýt záda vždy, když to bude třeba. 

 

Dejte práci z domova šanci

S těmi správnými nástroji je to hračka. Uvidíte, že přesun do kanceláře, který trvá sotva pár kroků, není jedinou výhodou.

Díky přechodu na home office a s využitím těch správných technologií:

  • nejste závislí na své kanceláři
  • pracujete efektivně i když nesedíte v jedné místnosti
  • šetříte za pronájem a provoz kanceláří
  • snížíte ekologickou zátěž životního prostředí

Chcete zajistit hladký přechod, nebo zefektivnit současné fungování? Nečekejte. Jednejte. V Algotechu vám pomůžeme překonat veškeré překážky s tím spojené. V rámci bezplatné online konzultace s vámi prodiskutujeme veškeré příležitosti i možná úskalí a navrhneme řešení vhodné přímo pro váš byznys. 

 
Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.