ACDC aneb ideální řešení nejen pro ERP moduly skladu a výroby

ACDC aneb ideální řešení nejen pro ERP moduly skladu a výroby
Články a zajímavosti

Pod zkratkou ACDC se neskrývá rocková skupina, nýbrž Algotech Compact Data Collector. Jde o naše vlastní softwarové řešení pro práci s čárovými kódy. Platforma pro sběr dat a jejich propojení s ERP systémem umožní efektivní řízení a zajištění kvality firemních procesů. Pokud se právě vaše společnost zabývá logistikou, výrobou anebo distribucí, bude pro vás ACDC nepostradatelným pomocníkem.

Pod zkratkou ACDC se neskrývá rocková skupina, nýbrž Algotech Compact Data Collector. Jde o naše vlastní softwarové řešení pro práci s čárovými kódy. Platforma pro sběr dat a jejich propojení s ERP systémem umožní efektivní řízení a zajištění kvality firemních procesů. Pokud se právě vaše společnost zabývá logistikou, výrobou anebo distribucí, bude pro vás ACDC nepostradatelným pomocníkem.

Před pěti roky jsme vás informovali o zahájení vývoje ACDC. Od úspěšného nasazení u prvního klienta uplynuly již 4 roky a dnes vás seznámíme s posledními novinkami i plány rozvoje našeho ACDC do budoucna. Nejprve vám ale platformu ACDC představíme – možná zjistíte, že právě tenhle parťák ERP systémů vám ulehčí spoustu práce s inventarizací, distribucí i výrobou.

Čárové kódy snadno a rychle

Jak už jsme naznačili v úvodu, ACDC představuje komplexní softwarové řešení pro práci s čárovými kódy. Ty se dnes vyskytují na prakticky všude a ACDC si poradí se všemi nejpoužívanějšími formáty

  • QR a QR 2005

  • Data Matrix

  • Aztec Code

  • PDF417 a PDF417 truncated

  • CodaBlock-F

Abyste mohli některý z uvedených kódů dále zpracovávat jako data, musíte jej nejprve naskenovat. K tomu budete potřebovat ACDC terminál. Tím může v být specializované nebo téměř jakékoliv mobilní zařízení s fotoaparátem, Wi-Fi a operačním systémem Android nebo Windows, popř. Windows CE. Na mobilní zařízení pro práci s čárovými kódy jsme díky partnerství se společností ZEBRA odborníky. Data obsažená v čárovém kódu zařízení zpracuje pomocí instalovaného klienta ACDC. Klient následně data odešle do nadřazeného systému, kterým bývá většinou ERP systém.

Tip: Přečtěte si více o našem partnerství se společností ZEBRA.

Integrace a topologie ACDC

Síla ACDC tkví v provázanosti s podnikovými informačními systémy, tedy v integraci s ERP. Současná verze nabízí přímou integraci s JD Edwards Enterprise One nebo s Oracle EBS.

Vlastní topologii ACDC nejlépe pochopíte ze zjednodušeného schématu:

Platforma ACDC se skládá ze tří vrstev:

  1. Klientská aplikace nainstalovaná v mobilním zařízení nebo terminálu. Zpracovává skenované kódy a odesílá je do vyšší vrstvy (současně z vyšší vrstvy přijímá data).
  2. ACDC server slouží jako rozhraní mezi čtečkou a nejvyšší vrstvou. Tu představuje business logika ERP systému.
  3. ERP server (na obr. server systému JD Edwards Enterprise One), na kterém je definována business logika prostřednictvím funkcí a dávkových programů. Tato vrstva rovněž poskytuje prostředky pro systémová nastavení a nastavení obslužných nebo administrátorských aplikací.

Integrací s ERP a výše uvedenou třívrstvou topologií nabízí ACDC tyto klíčové vlastnosti:

  • Centrální správa textových konstant – tedy správa všech naskenovaných dat i dalších textů ve vícejazyčném uspořádání

  • Centrální správa skriptů – tedy podpora vkládání skriptů pro různá uživatelská prostředí (PRODUKCE, TEST, ad.) s přehledným řazením do stromu kategorií

  • Centrální správa uživatelských profilů – včetně vlastní správy přístupových práv a parametrizací logiky

  • Autentizace uživatelů – s podporou bezpečnostního standardu „JDE security“

  • Automatická aktualizace – centrální aktualizace klientů, konfigurací i grafických šablon a textů

  • Režim práce – on-line i off-line

Rozehráváme „koncert“ ACDC

Velkou výhodu představují široké možnosti konfigurace klientské aplikace a uživatelské přizpůsobení – tvorba seznamů, možnost zvýrazňování, fontů, barev apod. Rádi vám vytvoříme i „custom design“ klienta přesně podle vašich představ: od firemního loga, přes ikony a barvy lišt, šablon a štítků, až po různé vzhledy editačních polí.

Klient má jednotný vzhled a jednoduché intuitivní ovládání i chování. Díky centrální správě má i jednoduchou administraci.

Celou platformu naplno využijete ve výrobě, během inventarizace, ve skladu i během distribuce. ACDC vám zautomatizuje a urychlí všechny manipulační procesy ve výše uvedených sektorech a minimalizuje lidské chyby. Přímá integrace s ERP systémem vám zajistí součinnost se všemi firemními procesy a třívrstvá topologie zaručí bezpečnost dat.

Platformu navíc neustále vylepšujeme a připravujeme další updaty, např. podporu pro asynchronní události. Do dnešního dne máme za sebou desítky spokojených zákazníků, včetně společnosti Škoda Auto.

Pokud potřebujete optimalizovat firemní procesy, kde je nutné pracovat v terénu a je možné využít čárové kódy pro identifikaci, ACDC je pro vás to správné řešení. Rádi vám naše řešení blíže představíme a poskytneme podporu, jak jej úspěšně naimplementovat. Obraťte se na nás a domluvte si s námi konzultaci.

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.