Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

ACDC aneb ideální řešení nejen pro ERP moduly skladu a výroby

02. 02. 2022
Pod zkratkou ACDC se neskrývá rocková skupina, nýbrž Algotech Compact Data Collector. Jde o naše vlastní softwarové řešení pro práci s čárovými kódy. Platforma pro sběr dat a jejich propojení s ERP systémem umožní efektivní řízení a zajištění kvality firemních procesů. Pokud se právě vaše společnost zabývá logistikou, výrobou anebo distribucí, bude pro vás ACDC nepostradatelným pomocníkem.
ACDC aneb ideální řešení nejen pro ERP moduly skladu a výroby

Pod zkratkou ACDC se neskrývá rocková skupina, nýbrž Algotech Compact Data Collector. Jde o naše vlastní softwarové řešení pro práci s čárovými kódy. Platforma pro sběr dat a jejich propojení s ERP systémem umožní efektivní řízení a zajištění kvality firemních procesů. Pokud se právě vaše společnost zabývá logistikou, výrobou anebo distribucí, bude pro vás ACDC nepostradatelným pomocníkem.

Před pěti roky jsme vás informovali o zahájení vývoje ACDC. Od úspěšného nasazení u prvního klienta uplynuly již 4 roky a dnes vás seznámíme s posledními novinkami i plány rozvoje našeho ACDC do budoucna. Nejprve vám ale platformu ACDC představíme – možná zjistíte, že právě tenhle parťák ERP systémů vám ulehčí spoustu práce s inventarizací, distribucí i výrobou.

Čárové kódy snadno a rychle

Jak už jsme naznačili v úvodu, ACDC představuje komplexní softwarové řešení pro práci s čárovými kódy. Ty se dnes vyskytují na prakticky všude a ACDC si poradí se všemi nejpoužívanějšími formáty

  • QR a QR 2005

  • Data Matrix

  • Aztec Code

  • PDF417 a PDF417 truncated

  • CodaBlock-F

Abyste mohli některý z uvedených kódů dále zpracovávat jako data, musíte jej nejprve naskenovat. K tomu budete potřebovat ACDC terminál. Tím může v být specializované nebo téměř jakékoliv mobilní zařízení s fotoaparátem, Wi-Fi a operačním systémem Android nebo Windows, popř. Windows CE. Na mobilní zařízení pro práci s čárovými kódy jsme díky partnerství se společností ZEBRA odborníky. Data obsažená v čárovém kódu zařízení zpracuje pomocí instalovaného klienta ACDC. Klient následně data odešle do nadřazeného systému, kterým bývá většinou ERP systém.

Tip: Přečtěte si více o našem partnerství se společností ZEBRA.

Integrace a topologie ACDC

Síla ACDC tkví v provázanosti s podnikovými informačními systémy, tedy v integraci s ERP. Současná verze nabízí přímou integraci s JD Edwards Enterprise One nebo s Oracle EBS.

Vlastní topologii ACDC nejlépe pochopíte ze zjednodušeného schématu:

Platforma ACDC se skládá ze tří vrstev:

  1. Klientská aplikace nainstalovaná v mobilním zařízení nebo terminálu. Zpracovává skenované kódy a odesílá je do vyšší vrstvy (současně z vyšší vrstvy přijímá data).
  2. ACDC server slouží jako rozhraní mezi čtečkou a nejvyšší vrstvou. Tu představuje business logika ERP systému.
  3. ERP server (na obr. server systému JD Edwards Enterprise One), na kterém je definována business logika prostřednictvím funkcí a dávkových programů. Tato vrstva rovněž poskytuje prostředky pro systémová nastavení a nastavení obslužných nebo administrátorských aplikací.

Integrací s ERP a výše uvedenou třívrstvou topologií nabízí ACDC tyto klíčové vlastnosti:

  • Centrální správa textových konstant – tedy správa všech naskenovaných dat i dalších textů ve vícejazyčném uspořádání

  • Centrální správa skriptů – tedy podpora vkládání skriptů pro různá uživatelská prostředí (PRODUKCE, TEST, ad.) s přehledným řazením do stromu kategorií

  • Centrální správa uživatelských profilů – včetně vlastní správy přístupových práv a parametrizací logiky

  • Autentizace uživatelů – s podporou bezpečnostního standardu „JDE security“

  • Automatická aktualizace – centrální aktualizace klientů, konfigurací i grafických šablon a textů

  • Režim práce – on-line i off-line

Rozehráváme „koncert“ ACDC

Velkou výhodu představují široké možnosti konfigurace klientské aplikace a uživatelské přizpůsobení – tvorba seznamů, možnost zvýrazňování, fontů, barev apod. Rádi vám vytvoříme i „custom design“ klienta přesně podle vašich představ: od firemního loga, přes ikony a barvy lišt, šablon a štítků, až po různé vzhledy editačních polí.

Klient má jednotný vzhled a jednoduché intuitivní ovládání i chování. Díky centrální správě má i jednoduchou administraci.

Celou platformu naplno využijete ve výrobě, během inventarizace, ve skladu i během distribuce. ACDC vám zautomatizuje a urychlí všechny manipulační procesy ve výše uvedených sektorech a minimalizuje lidské chyby. Přímá integrace s ERP systémem vám zajistí součinnost se všemi firemními procesy a třívrstvá topologie zaručí bezpečnost dat.

Platformu navíc neustále vylepšujeme a připravujeme další updaty, např. podporu pro asynchronní události. Do dnešního dne máme za sebou desítky spokojených zákazníků, včetně společnosti Škoda Auto.

Pokud potřebujete optimalizovat firemní procesy, kde je nutné pracovat v terénu a je možné využít čárové kódy pro identifikaci, ACDC je pro vás to správné řešení. Rádi vám naše řešení blíže představíme a poskytneme podporu, jak jej úspěšně naimplementovat. Obraťte se na nás a domluvte si s námi konzultaci.

FB in
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! Kontaktujeme vás obratem. Konzultaci zvládneme rychle a efektivně.
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2022 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - cookies