Telefon
non-stop podpora
Facebook Youtube LinkedIN

Co je součástí řešení NetSuite?

Finance / ERP

Výkonné řízení financí

NetSuite poskytuje komplexní účetní funkce, které zrychlí vaši finanční uzávěrku, nabízí efektivní správu faktur a výdajů, zjednodušuje správu objednávek a tržeb a poskytuje okamžitý přehled a výkazy pro řízení financí podniku. NetSuite plně podporuje vaše účetnictví.

  • Poskytuje více než 100 standartních výkazů, včetně výkazu zisků a ztrát, rozvah, konsolidovaných výkazů.
  • S auditní kontrolou budete mít úplný přehled o každé transakci, například autora a čas každé položky.
  • Správa dlouhodobého majetku umožňuje udržování a kontrolu po celou dobu životnosti odpisovaných nebo neodpisovaných aktiv, od vytvoření po odpis, přecenění a likvidaci.
  • Dokáže zpracovat nejrůznější účetní a obchodní postupy v různých zemích a podporuje místní požadavky týkající se finančních výkazů a daní.
  • Plná podpora účetnictví ve více měnách pro pobočky v jiných zemích nebo pro obchodování se zahraničními firmami.

 

Komplexní správa celého procesu od objednávky po zaplacení

S NetSuitem máte celý objednávkový proces v malíku. Řešení NetSuite zrychluje celý nákupní proces od cenové nabídky přes objednávku až po zaplacení faktury, díky jedinému integrovanému procesu, který omezuje nutnost ručního zadávání dat, eliminuje chyby a zrychluje správu objednávky.

  • Převádí cenové nabídky na schválené prodejní objednávky a směruje je do oddělení financí za účelem fakturace a vykazování výnosů.
  • Integruje plnění objednávek se správou zásob a s dodavateli, čímž v každém kroku zvyšuje efektivitu.
  • Do procesu tvorby cenových nabídek automaticky zařazuje pravidla pro stanovování cen a slev.

Řešení Netsuite automatizuje celý proces správy objednávek

 

Inteligentní správa nákupu, zásob a plnění

Správa nákupu, zásob a plnění v řešení NetSuite nabízí úplnou sadu funkcí, jež poskytují integrovanou správu řetězce dodávek, zatímco funkce pro správu nákupu a dodavatelů v řešení NetSuite snižují výdaje na zboží a služby, zjednodušují procesy od nákupu po zaplacení a zajišťují kompatibilitu s podnikovými zásadami.

  • Sleduje nákupní požadavky a objednávky, nejsou potřeba papírové formuláře
  • Poskytuje okamžitý podrobný přehled o klíčových metrikách správy výdajů, zásob a dodavatelských řetězců.
  • Správa zásob na více místech umožňuje snadno určit, které skladové místo obdrží nebo splní objednávku.
  • Poskytuje komplexní způsoby ocenění zboží, mezi něž patří LIFO, FIFO a průměrné a standardní ocenění.

Komplexní správa nákupu

 

Snadno použitelná správa zaměstnanců

Platforma NetSuite poskytuje úplné řešení správy zaměstnanců, jež nabízí komplexní sledování času, výkonnostní odměňování, vykazování výdajů a nástroje pro zpracování mezd, přičemž vše je integrováno do samoobslužného portálu, ke kterému má každý zaměstnanec nepřetržitý přístup.

 

Správa profesionálních služeb

Řešení NetSuite zjednodušuje celý průběh profesionálních služeb–od marketingu po správu projektů, dodání služby, účtování, správu výnosů a podporu dalšího obchodování se stávajícími klienty. Základní verze NetSuite poskytuje správu služeb anebo je rozšířená verze integrována s řešením NetSuite OpenAir. Ve své třídě nejlepším řešením automatizace profesionálních služeb (PSA), za účelem úplného plánování zdrojů služeb (SRP).

Řešení Netsuite automatizuje celý proces správy objednávek

 

CRM

Automatizace prodeje, marketingu a servisu

Řešení NetSuite automatizuje celý proces marketingu prostřednictvím různých kanálů a umožňuje vám lépe sladit kampaně a programy s prodejem. Automatizace prodejní síly podporuje obchodní výkonnost díky naprosto hladkému prodejnímu procesu od správy příležitostí, dalších prodejů a cenových nabídek až po obchodní prognózy, správu objednávek, plnění a provize z prodeje. Komplexní pohled na zákazníka v řešení NetSuite umožňuje, aby pracovníci marketingu, prodeje a servisu měli o zákazníkovi dostatek informace.

 

Elektronický obchod

  • Hostování webu umožňuje nasazení databázově řízených webů, které jsou se zbývajícími částmi podniku vždy synchronizovány.
  • Přijímá okamžité platby prostřednictvím různých kreditních karet a mezinárodních měn a podporuje platby prostřednictvím služeb Google Checkout a PayPal.
  • Podporuje vytváření kupónů nebo slev u určitých položek, umožňuje vyjmutí jiných položek ze slev a automaticky nabízí doporučení pro další prodej.
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! Kontaktujeme vás obratem.
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Algotech ve dvou minutách - video
Sledujte nás na Facebooku

Copyright © 2019 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek