Řešení pro smart call centrum NICE CXone vám umožní v reálném čase využít nahrávání hlasových a textových interakcí na zákaznických linkách a chatech.
NICE CXone slouží nejen pro zachycení samotné interakce, ale i pro její hodnocení, doplnění o obchodní data, ukládání a archivaci. Nahrávky použijete pro zlepšení péče o zákazníky díky analýze obsahu nebo hodnocení emočního naladění volajících a operátorů.
NICE CXone navíc využívá AI model natrénovaný na více jak 500 milionech skutečných volajících pro behaviorální porozumění.
Řešení pro kontaktní centra NICE CXone je ideální pro velké společnosti – banky, finanční instituce, letecké společnosti.
Technologie NICE je spolehlivá a obsahuje špičkové funkce pro podporu nahrávání interakcí zákaznických linek a komplexní nástroje pro správu kvality péče o zákazníky, což potvrzuje mnoho našich dlouholetých klientů.
Jsme jedinou společností s plnou technickou certifikací pro systémy NICE v ČR a na Slovensku. Garantujeme podporu L1 24/7 s možností nepřetržitého monitoringu i vzdálené správy a komplexním servisem certifikovaných odborníků.
Řešení upravíme na míru dle vašich potřeb a požadavků od návrhu po realizaci – může doplňovat řešení Avaya nebo být součástí dodávky jiných hlasových řešení; systém je připojitelný ke všem dostupným hlasovým řešením.
S implementací digitálních komunikačních technologií máme více než 25 let zkušeností s více než 500 klienty vč. oblasti legislativních a regulačních norem a migracemi na jiný systém. Mezi naše zákazníky patří i významné finanční domy jako jsou Raiffeisenbank nebo Komerční Banka.
Jsme tu vás po celou dobu: po dodání probíhá průběžná servisní podpora a případná profylaxe technologií. Samozřejmostí je servisní podpora pro dlouhodobou udržitelnost a potřebnou dostupnost i robustnost řešení.
Obor podnikání: Finanční poradenství
Počet obchodníků: 400 aktivních uživatelů SugarCRM
Klíčová potřeba: Digitalizace obchodního procesu pomocí CRM systému
CBRE poskytuje komplexní poradenství v oblasti komerčních realit. Česká pobočka zaměstnává téměř 300 odborníků, kteří zajišťují široké spektrum služeb. Od pronájmu a prodeje kancelářských, maloobchodních a průmyslových prostor, přes investiční poradenství, oceňování nemovitostí, projektový management až po architektonické služby a analýzy trhu. CBRE zároveň spravuje více než 70 komerčních objektů o celkové ploše přes 1,2 milionu m². Efektivní CRM řešení je proto nezbytné a zásadně usnadňuje každodenní práci našim realitním expertům.
Společně s IT specialisty ze Škoda Auto jsme vyvinuli modernější verzi aplikace, která je klíčová pro dealery a servisy jejích vozů. Jaký byl náš úkol?
Ochrana osobních údajů je pro společnost CENTROPOL ENERGY velmi důležitým aspektem vztahu se zákazníkem. Proto jsme společnosti pomohli zavést všechna potřebná opatření pro zajištění souladu se směrnicemi GDPR.
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky