CRM a GDPR: Jak zvládnout firemní data v roce 2020!

CRM a GDPR: Jak zvládnout firemní data v roce 2020!
Články a zajímavosti

GDPR neboli Obecné nařízení o ochraně osobních údajů bylo vydáno již před necelými čtyřmi roky a nevyhlo se nikomu - v době technologické je kybernetická bezpečnost a ochrana osobních údajů tématem číslo jedna nejen v prostředí velkých korporací. GDPR v práci řeší podnikatelé i menší společnosti. Řada z nich používá praktický nástroj pro správu všech dat svých klientů - systémy CRM. Co to je a jak poskytnout klientům zaručenou bezpečnost si řekneme v tomto článku.

GDPR neboli Obecné nařízení o ochraně osobních údajů bylo vydáno již před necelými čtyřmi roky a nevyhlo se nikomu - v době technologické je kybernetická bezpečnost a ochrana osobních údajů tématem číslo jedna nejen v prostředí velkých korporací. GDPR v práci řeší podnikatelé i menší společnosti. Řada z nich používá praktický nástroj pro správu všech dat svých klientů - systémy CRM. Co to je a jak poskytnout klientům zaručenou bezpečnost si řekneme v tomto článku.

 

CRM alias Customer Relationship Management

 

Systémy CRM lze z angličtiny přeložit jako ‘řízení vztahů se zákazníky’. Nemusíte být specialisté, abyste si uvědomovali, že vaše vztahy se zákazníky definují úspěch vašeho byznysu. Obecně je customer relationship management podnikový systém, který umožňuje jeho uživatelům správným způsobem zaznamenávat, zpracovávat a ukládat cenná data klientů pro pohodlné a bezchybné udržování skvělých vztahů.

CRM systém je způsob, jak ukázat svým zákazníkům, že si jich vážíte, že si pamatujete podrobnosti vašeho obchodního vztahu a že nezapomínáte na jejich důležité deadliny a cíle

 

CRM řešení na míru

 

V České republice existuje nespočet poskytovatelů klientských aplikací a databází. Pro výběr toho správného CRM softwaru je nutné zvážit hned několik otázek týkajících se vašeho vlastního projektu, abyste si mohli najít řešení na míru pro vás.

Ptejte se například:

  1. Jak velký CRM systém potřebuji?
  2. Kolik máme klientů?
  3. Kolik uživatelů bude CRM využívat?
  4. Chcete mobilní aplikaci, nebo Vám stačí desktopový klient?
  5. Preferujete ukládání na vlastním serveru, nebo vám stačí úložiště v cloudu?
  6. Nabízí mi poskytovatel dostatečné zabezpečení dat?

Ne každý poskytovatel CRM vám může nabídnout uspokojivé podmínky a vyplatí se důvěřovat prověřeným firmám s dobrou referencí od předchozích zákazníků.

 

Jaké podmínky musí splňovat CRM podle GDPR?

 

Správně fungující CRM je jedním z nástrojů  pro implementaci požadavků, které na společnosti klade GDPR. Abyste ale mohli zajistit nejen právní soulad svého systému, ale především maximální zabezpečení dat, musíte si dát pozor na následující:

  1. Data musí být uložena na chráněných a zabezpečených úložištích dle jejich klasifikace.
  2. Přenos veškerých informací probíhá přes bezpečnou  síť či konektivitu do cloudu.
  3. Zabezpečená jsou i všechna zařízení, ze kterých do CRM přistupujete.
  4. Úložiště musí používat pravidelnou zálohu dat pro možnost obnovení při jakémkoli výpadku.
  5. Minimalizace míst, kde jsou osobní údaje uloženy.
  6. Dohledatelnost přístupů k osobních údajům.

 

České CRM řešení od specialistů

 

Sugar je světový CRM systém od českého dodavatele. Poskytuje vám kompletní přehled o vašich zákaznících. Díky mobilní verzi můžete pracovat jak na PC, tabletu i mobilu a mít tak informace stále po ruce. Sugar vám navíc zajistí jedno místo pro správu dat v perfektně zabezpečeném Algocloudu v České Republice. Buďte GDPR ready!

SugarCRM si navíc můžete vyzkoušet zdarma - ozvěte se, vytvoříme vám demoverzi přímo na míru.

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.