Chcete pro své podnikání kontaktní centrum s mezinárodně uznávanou certifikací? Pak by Vám nemělo ujít AlgoCC – chytré call centrum v cloudu, které právě získalo prestižní certifikaci DevConnect. O co se jedná a s čím vám pomůže?
Chcete pro své podnikání kontaktní centrum s mezinárodně uznávanou certifikací? Pak by Vám nemělo ujít AlgoCC – chytré call centrum v cloudu, které právě získalo prestižní certifikaci DevConnect. O co se jedná a s čím vám pomůže?
Certifikaci DevConnect uděluje společnost Avaya, poskytovatel kontaktních center. DevConnect je zárukou toho, že je dané řešení maximálně kvalitní a spolehlivé a že splňuje všechny mezinárodně uznávané standardy a požadavky. Certifikaci získají jen ta řešení, která projdou důkladným testováním a vyhodnocením společností Avaya. Jedná se o jedničky v oboru a vy se na ně můžete stoprocentně spolehnout.
Právě ve spolupráci s Avayou vzniklo chytré kontaktní centrum AlgoCC, které funguje v cloudu a je pyšným držitelem certifikace DevConnect. Je maximálně spolehlivé a dostupné, snadno se implementuje a je jednoduché na ovládání. Jaké jsou jeho hlavní výhody? Vybrali jsme pro Vás 8 z nich:
AlgoCC klade důraz na maximální spokojenost zákazníků. Kromě klasického telefonování naše kontaktní centrum podporuje i další komunikační kanály. Klienti si tak mohou sami zvolit, jakou formu komunikace upřednostňují:
Celé kontaktní centrum běží v Algocloudu, který zajišťuje maximální zabezpečení dat. Cloud provozujeme ve špičkovém datovém centru ve třech různých lokalitách v České republice. Nejen, že se Vašim datům každá kybernetická hrozba vyhne obloukem, ale správa dat navíc vyhoví všem požadavkům na GDPR.
Chceme, aby Vaši zákazníci byli čím dál spokojenější a Vaše komunikace s nimi čím dál efektivnější. Proto nabízíme možnosti, jak ji optimalizovat. Vytváříme propracovaný reporting, který Vám umožní monitorovat provoz i aktivity kontaktního centra, vyhodnocovat historii kontaktu s klienty nebo například nahrávat hovory. Díky tomu můžete své postupy na základě reálných výsledků zefektivňovat a dosahovat stále lepších hodnot.
Ovládání AlgoCC je pro všechny operátory hračka. Práce s ním je intuitivní a operátor se snadno dostane ke všem datům, která potřebuje. Může jednoduše zahájit, podržet, ukončit i přepojit hovor, nastavit svou dostupnost nebo si například zobrazit seznam klientů s možností telefonického i e-mailového kontaktu. Pro ještě větší jednoduchost je možné nastavit samoobslužné hlasové systémy.
Pro hladké používání kontaktního centra zajistíme jeho integraci s Vaším CRM či jiným informačním systémem, který používáte.
Abyste možnosti call centra AlgoCC využili na maximum, proškolíme všechny Vaše zaměstnance a ukážeme jim, jak s kontaktním centrem efektivně pracovat. Mimo to Vám budeme nonstop k dispozici prostřednictvím technické podpory na telefonu v režimu 24/7/365.
Díky tomu, že kontaktní centrum běží v našem cloudu, je jeho nasazení rychlé a nevyžaduje od Vás žádné vstupní investice.
Kontaktní centrum umíme přizpůsobit Vašim potřebám. Rozšíříme ho o další funkce, komunikační kanály, lokality či operátory. Vyvineme pro Vás dokonalé řešení na míru.
Kontaktní centrum AlgoCC využívá celá řada významných klientů. Patří mezi ně například Informační systémy Českých drah, Atoda Telemarketing, Tek Experts nebo Scanabis Trade. Tomáš Kruppa, ředitel společnosti Atoda Telemarketing s.r.o., o AlgoCC říká:
„Nové moderní řešení call centra přineslo kvalitnější a rychlejší odbavení volaných klientů. Zvýšení efektivity kontaktního centra nám umožňuje realizovat více projektů při stejném počtu operátorů a rozšiřovat tak naše podnikání. Projektový tým společnosti Algotech odvedl skvělou práci navzdory pokročilým customizacím a integracím na naše interní systémy. Díky profesionálnímu a lidskému přístupu projektového týmu proběhl přechod na novou technologii bez vážných komplikací a splnil naše očekávání.“
Jaké požadavky společnost měla a jak jsme je splnili? Přečtěte si celou případovou studii.
Pokud Vás AlgoCC zaujalo, řekněte si o DEMO. Spojíme se s Vámi a poskytneme Vám kontaktní centrum na vyzkoušení.
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky