5 nejlepších AI asistentů na schůzky: Přepíšou audiozáznam, shrnou důležité informace a mnohem víc

5 nejlepších AI asistentů na schůzky: Přepíšou audiozáznam, shrnou důležité informace a mnohem víc
Články a zajímavosti

Představte si, že jste na firemní poradě, kde se probírají důležitá témata a plány na další období. Vy se musíte nejen zapojovat do diskuze, ale ideálně si i psát poznámky, abyste si poznamenali všechny výstupy. Jak to dopadne? Buďto budete mít celý meeting sklopenou hlavu a psát, anebo ze svých zápisků zpětně nic nevyčtete. Anebo můžete využít umělou inteligenci, aby napsala poznámky za vás.

Jak fungují AI asistenti schůzek 

AI asistent schůzek (AI meeting assistant) je nástroj, který využívá umělou inteligenci k zefektivnění vašich schůzek. Jak? 

  • Přepisování: AI asistent zaznamená a v reálném čase i přepíše audio na text. Díky tomu se můžete ke schůzce později vrátit a osvěžit si její obsah. 
  • Generování titulků: Kromě přepisu může AI asistent generovat titulky a přidat je do videozáznamu schůzky. To se může obzvlášť hodit, pokud budete mít během schůzky problém se zvukem. 
  • Překládání: Nástroj může překládat konverzaci v reálném čase do jiného jazyka. Díky tomu si i lidé, kteří mluví různými jazyky, můžou snadno porozumět. Pokud pracujete v mezinárodní firmě, může se vám tahle funkce obzvlášť hodit.  
  • Shrnutí: Umělá inteligence vytvoří stručné shrnutí schůzky, které obsahuje všechny podstatné informace. Vy si pak nemusíte znovu pročítat celou schůzku, ale pouze hlavní body. Může také vyvodit následné kroky, které je potřeba zpracovat a témata na následující setkání. 
  • Identifikace mluvčích: AI asistent zanalyzuje a rozpozná hlasy jednotlivých účastníků schůzky. Díky tomu může jednotlivé komentáře přiřadit konkrétní osobě. Některé nástroje umí po schůzce vytvořit přehled, kde shrnou, jak dlouho který účastník schůzky hovořil. 
  • Organizace a kategorizace: Nástroje ukládají vytvořené přepisy do strukturované podoby a některé dokonce umožňují jednotlivým částem přepisu přiřadit kategorie. To vám usnadní vyhledávání konkrétních informací. 
  • Integrace s dalšími nástroji: Běžnou funkcí AI asistentů je integrace s dalšími nástroji (CRM systémy, aplikace pro správu úkolů a další). To vám umožní odeslat poznámky ze schůzky rovnou do vybraného nástroje. 
  • Sdílení: Přepisy ze schůzky můžete snadno sdílet s ostatními členy týmu, aby všichni byli v obraze a měli aktuální informace. 

 
Tip: Online schůzky nejsou jediný případ, kde vám AI může pomoct a zjednodušit práci. Přečtěte si, kde všude ještě můžete umělou inteligenci využít
 
Při využívání AI asistentů na firemních schůzkách je důležité nezapomínat na ochranu firemních dat a soukromí uživatelů. Mějte na paměti, že všichni účastníci online setkání musí poskytnout souhlas s nahráváním schůzky, je nutné si dát pozor i na to, že souhlas bývá někdy uvedený přímo v pozvánce na schůzku a připojením na schůzku se již záznam zaznamenává Navíc se během schůzky můžou probírat citlivá témata, která vyžadují zvýšenou ochranu. 
 
Řada nástrojů nabízí ve verzi pro firmy (Enterprise) bezpečnostní funkce, jako je například: 

  • Zaslání oznamovacího e-mailu, který informuje účastníky o zahájení nahrávání. 
  • Dvoufaktorové ověření pro zvýšení bezpečnosti přístupu. 
  • Možnost odstranění zvuku z konverzací, čímž se zajišťuje ochrana citlivých informací. 
  • Šifrování dat při přenosu a ukládání 
  • A další. 

Připravili jsme pro vás přehled 5 nejlepších AI asistentů na schůzky, kteří zajistí, že vám žádná informace z jednání už nikdy nezapadne. 

 

1. Fireflies

AI nástroj Fireflies pro vás přepíše a shrne rozhovory přes Google Meet, Teams, Zoom a další platformy. Podle zvolené verze pak nabízí i celou řadu jiných funkcí, jako je třeba zaznamenávání obrazovky videa, integrace s jinými platformami, vyhledávání a další. 
 
Tip: Ještě u vás ve firmě nevyužíváte nástroje pro online komunikaci? Je nejvyšší čas začít. Přečtěte si návod, jak začít používat Microsoft Teams


Cena 

  • Verze zdarma 
    • Omezení 800 minut úložiště na jednoho uživatele, omezené AI shrnutí a neomezený přepis. 
  • Pro verze 
    • Roční předplatné $10 měsíčně pro jednoho uživatele, měsíční předplatné $18. 
    • Omezení 8000 minut úložiště na jednoho uživatele, neomezené AI shrnutí a neomezený přepis. 
  • Business verze 
    • Roční předplatné $19 měsíčně pro jednoho uživatele, měsíční předplatné $29. 
    • Neomezené úložiště, shrnutí i přepis. 
  • Enterprise verze 
    • Roční předplatné $39 měsíčně pro jednoho uživatele. 
    • Neomezené úložiště, shrnutí i přepis a další vlastnosti, jako je třeba soukromé úložiště.

 

2. Fathom 

Hlavní výhodou nástroje Fathom je, že jeho bezplatná verze nabízí širokou škálu funkcí bez omezení, na rozdíl třeba od Fireflies.ai. Co všechno bezplatná verze nabízí? 

  • Zaznamená, přepíše a shrne vaše schůzky, ať už probíhají přes Zoom, Microsoft Teams nebo Google Meet. 
  • Umožňuje kopírovat a vkládat shrnutí a důležité body ze schůzky do Slacku, Google Docs, Gmailu nebo jiné aplikace pro správu úkolů. 

Cena 

  • Verze zdarma 
    • Nabízí všechny základní funkce bez omezení. 
  • Premium verze 
    • Roční předplatné $15 měsíčně pro jednoho uživatele, měsíční předplatné $19. 
    • Nabízí pokročilé AI poznámky, automatické vytváření seznamu úkolů, integraci se CRM systémy (Zapier, HubSpot, Salesforce) a možnost změnit jméno bota. 
  • Team Edition verze  
    • Roční předplatné $19 měsíčně pro jednoho uživatele. 
    • Poskytuje další funkce pro týmy, jako je například přístup k vytvořeným poznámkám a nahrávkám ze schůzek pro další členy týmu, kteří nemají koupenou Team Edition verzi. 
  • Team Edition Pro verze  
    • Roční předplatné $29 měsíčně pro jednoho uživatele. 
    • Součástí jsou všechny funkce bez omezení a další funkcionality jako třeba pokročilé bezpečnostní kontroly. 

 

3. Avoma 

Program na poznámky Avoma nabízí víc než jen přepis rozhovoru, díky nástrojům umělé inteligence vám pomůže schůzku důkladně zanalyzovat. AI asistent Avoma se vám bude hodit zejména v případě, jestli chcete zlepšit a zefektivnit schůzky, ať už s klienty, nebo interní. Jaké funkce pro analýzu konverzace nástroj nabízí? 

  • Sleduje, do jaké míry používáte vycpávková slova (jakoby, vlastně a další). 
  • Zaznamenává statistiky monologů, kde můžete vidět, jak dlouho jste vy nebo jiný uživatel nepřetržitě mluvili. 
  • Analyzuje poměr mluvení a naslouchání v rozhovorech. 
  • Zaznamenává počet schůzek každého uživatele. 

  
Cena 

  • Verze zdarma 
    • Umožňuje nahrávat schůzky a přepisovat audio na text, ale s omezením na 300 minut měsíčně a dobou uložení jen 3 měsíce. 
  • Starter verze 
    • Roční předplatné $19 měsíčně pro jednoho uživatele, měsíční předplatné $24. 
    • Verze limitovaná na 2400 minut za měsíc a délkou uložení nahrávek 1 rok. 
  • Plus verze 
    • Roční předplatné $49 měsíčně pro jednoho uživatele, měsíční předplatné $59. 
    • Nabízí všechny základní funkce nástroje bez omezení počtu schůzek. 
    • Délka uložení nahrávek 2 roky. 
  • Business verze 
    • Roční předplatné $79 měsíčně pro jednoho uživatele. 
    • Navíc poskytuje automatické hodnocení hovorů pomocí umělé inteligence. 
    • Délka uložení nahrávek 3 roky. 
  • Enterprise verze 
    • Roční předplatné $129 měsíčně pro jednoho uživatele. 
    • Nabízí další funkcionality, jako je zaškolení týmu pro používání nástroje, čtvrtletní revize a další. 
    • Délka uložení se nastaví individuálně podle potřeb. 

 

4. Otter 

To, v čem nástroj Otter dominuje, je přepis audiozáznamu, ať už schůzek, přednášek, nebo třeba podcastů. Chcete rychle získat poznámky? Otter vám během 30 sekund přepíše hodinu audiozáznamu. Nástroj můžete připojit ke Google kalendáři nebo Outlooku a on se pak automaticky připojí k vašim schůzkám, ať už přes Zoom, Microsoft Teams a Google Meet. 

Cena 

  • Verze zdarma 
    • Poskytuje základní funkce, jako je přepis a shrnutí na 300 minut záznamu za měsíc. 
    • Nově nabízí i Otter AI Chat, se kterým můžete chatovat a získat tak rychle informace ze schůzek. 
  • Pro verze 
    • Roční předplatné $8,33 měsíčně pro jednoho uživatele, měsíční předplatné $16,99. 
    • Kromě základů nabízí i pokročilé týmové funkce, mezi které patří rozpoznání mluvčích nebo přiřazení seznamu úkolů konkrétním uživatelům. 
    • Pro verze má omezení na 1200 minut přepisu měsíčně. 
  • Business 
    • Roční předplatné $20 měsíčně pro jednoho uživatele, měsíční předplatné $30. 
    • Business varianta nabízí 6000 minut záznamu na měsíc a další funkce (například účast až na 3 schůzkách, které probíhají ve stejný čas). 
  • Enterprise verze 
    • Cena závisí na individuálních požadavcích společnosti. 

 

5. tl;dv 

Název nástroje tl;dv vznikl z anglického výrazu too long, didn't  view (příliš dlouhé, neviděl jsem) a z toho také vyplývají hlavní zaměření tohoto AI asistenta – snadno a rychle najít informace, které hledáte. Tl;dv nabízí AI funkci, díky které si můžete snadno vyhledat konkrétní část přepisu. Pokud by vám ani tohle nestačilo, výsledky vyhledávání snadno shrne do stručného textu. 


Cena 

  • Verze zdarma 
    • Poskytuje neomezený počet nahrávek, přepisů a shrnutí audiozáznamu a uchování maximálně 3 nahrávek za měsíc. 
  • Pro verze 
    • Roční předplatné $18 měsíčně pro jednoho uživatele. 
    • Kromě funkcí bezplatné verze umožňuje navíc i neomezené vyhledávání v přepisech, neomezené uchování nahrávek a další. 
  • Business verze 
    • Roční předplatné $59 měsíčně pro jednoho uživatele. 
    • Nabízí rozšířené funkce jako správu více týmů, onboardingové programy pro týmy a jiné. 
  • Enterprise verze 
    • Stejně jako v případě nástroje Otter závisí cena na konkrétních požadavcích společnosti. 

 

Začněte využívat AI i u vás ve firmě 

Věříme, že po přečtení článku se už nemůžete dočkat, až začnete AI asistenty na schůzky využívat a výrazně si zefektivníte práci. My v Algotechu víme, že umělá inteligence je – a i nadále bude – nedílnou součástí našich životů. A hlavně víme, že vám v podnikání může výrazně pomoct a usnadnit práci. Proto jsme založili samostatné expertní oddělení, které se zaměřuje na profesionální využití umělé inteligence ve firmách.  
 
Chcete ve vaší firmě začít využívat nástroje AI? Obraťte se na nás a my vám pomůžeme s jejich integrací na vaše podnikové systémy. 
 

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.